Gjest Marius B. Jørgenrud Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 Vraker en av dagens sentrale IT-leverandører.Postens gullkantede IT-kontrakt går til indisk kjempe – verdt halv mrd. [Ekstra] Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 Så digipost blir nå driftet, forvaltet og utviklet i India? Selv har jeg holdt meg unna av mange andre grunner, men dette kan ikke være særlig behagelig for de som bruker den løsningen.. 5 Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 Så digipost blir nå driftet, forvaltet og utviklet i India? Selv har jeg holdt meg unna av mange andre grunner, men dette kan ikke være særlig behagelig for de som bruker den løsningen.. digipost blir nok pushet mye mer nå etter som difi tar over altinn fra brreg... har selv prøvd å holde meg unna digipost da jeg annser altinn som en fullgod løsning for all slik kontakt 1 Lenke til kommentar
Jonas Nilson Skrevet 20. mai 2019 Del Skrevet 20. mai 2019 Så digipost blir nå driftet, forvaltet og utviklet i India? Selv har jeg holdt meg unna av mange andre grunner, men dette kan ikke være særlig behagelig for de som bruker den løsningen.. Hei Digipost utvikles lokalt i Norge, og berøres ikke av denne avtalen. Hilsen Jonas Nilson Markeds- og kommunikasjonsansvarlig i Digipost 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå