tkm Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Følger det med noen programmer, try&buy eller fullversjoner, til SX1? Lenke til kommentar
Errae Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 prøvde den litt i dag, men kunne ikke se noen )= Lenke til kommentar
molna Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 3 Spill: - Virtual 3D-spill (kåret til årets beste mobil-spill - Tetris-klone med støtte for BT multiplayer - Spill for å trene tastene Programmer: - Video-recorder - Video-avspiller - Radio - Fotoredigeringsprogram - MP3-spilleren Lenke til kommentar
Habla Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 3 Spill: - Virtual 3D-spill (kåret til årets beste mobil-spill - Tetris-klone med støtte for BT multiplayer - Spill for å trene tastene Det siste spillet du nevner,hva er det? Hablagame Lenke til kommentar
Errae Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 akkurat, men er det noen try&buy programmer ? ( hablagame ??? ) Lenke til kommentar
molna Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Nei, alt er fullversjon Try&Buy finner man på nettet Lenke til kommentar
eirikd Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 var for en stund siden kåring av de beste symbian 60 programmene jeg klarer ikke finne linken til denne kåringen igjen da testet total remote http://my-symbian.com/7650/applications/ap...dAuto=511&faq=2 fungerte ikke på min grundig tv finner flere programmer på den siden hentet ned mange fra dcogså men vet ikke helt hva jeg skal velge av programmer til den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå