AfterGlow Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 – Kvalitet er vårt hovedfokus, sier Ubisoft.Sea of Thieves-konkurrenten Skull and Bones utsettes nok en gang Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 Det sier de alle. Men når det først er ute spør vi oss om de gjorde noe i løpet av utsettelsen. Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 Hvis de ikke legger til bording med fekting og vandre rundt på øyer nå blir jeg skuffa. Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 (endret) Sea of Thieves konkurrent? Har ikke dette spillet fokuset på PvP kamper fremfor exploration? Og du styrer "skipet" fremfor én enkelt fyr som løper rundt på dekk? Endret 17. mai 2019 av Randalf the Black Lenke til kommentar
DigImp Skrevet 18. mai 2019 Del Skrevet 18. mai 2019 Dette er ikke akkurat en Sea of thieves konkurrent tror jeg. Har jeg skjønt det riktig er dette spillet mer eller mindre som For Honor bare på sjøen. Altså PVP, 4vs4 combat. Mulig jeg tar feil i og med at jeg ikke er helt oppdatert pr. i dag. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. mai 2019 Del Skrevet 18. mai 2019 Dette er nok mer markedsføring, PR og budsjetteringsrelatert enn kvalitet. Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 20. mai 2019 Del Skrevet 20. mai 2019 Om det er like stor bugfest som Anno 1800 så skal de gjerne bare vente et år til. Makan til søppelsupport skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 20. mai 2019 Del Skrevet 20. mai 2019 Om det er like stor bugfest som Anno 1800 så skal de gjerne bare vente et år til. Makan til søppelsupport skal man lete lenge etter. Er det så mange bugs der da? Har runda kampanjen og bare vært borti en eller 2 bugs. Kom ny patch for en dag eller 2 siden også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå