Zicos Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 Jeg har i dag 3 stk 4G modem stående på forskjellige plasser, og ønsker å dele abonnement mellom disse. Bruker for tiden Telia Mobilt Bredbånd (bedrift), men de tilbyr ikke "tvilling-sim" lengre. Er det noen her inne som vet hvem som tilbyr flest sim-kort på ett abonnement? Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 Telia X? Tror du kan få fire kort der. 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 Telia Bedrift, du skal forøvrig kunne få tvilling-SIM på telia MBB bedrift, du må bare mase litt, så ordner de det. (også må du si at det ikke gjør noe om det oppstår problemer) 1 Lenke til kommentar
Janvik Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 Telia X? Tror du kan få fire kort der. Til info: Telia har nå økt grensen til 2 tvilling + 5 data. 1 Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 Ikke verst! Det er jo et godt tilbud! Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 Oi, har Telia X fått det nå? Jeg har et hovedsim, ett tvilling- og to data-sim hos Telia og skulle trengt noen flere simkort. Da skal jeg få bestilt! Lenke til kommentar
Zicos Skrevet 26. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2019 Telia Bedrift, du skal forøvrig kunne få tvilling-SIM på telia MBB bedrift, du må bare mase litt, så ordner de det. (også må du si at det ikke gjør noe om det oppstår problemer) Vi ringte inne og da sa de først at det ikke var noe problem, men så fikk vi plutselig kontrabeskjed om at de ikke lenger hadde tvilling på MBB. Da blir det vel å kjøre på med Telia X. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 26. mai 2019 Del Skrevet 26. mai 2019 Vi ringte inne og da sa de først at det ikke var noe problem, men så fikk vi plutselig kontrabeskjed om at de ikke lenger hadde tvilling på MBB. Da blir det vel å kjøre på med Telia X.Sist så godsnakket jeg med dem på chat og spurte om de kunne prøve, de prøvde og det har fungert siden 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå