Nikern Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Jeg er helt blank på dette feltet. Men jeg sliter litt med at spill hakker osv og mye annet rart, så da tenkte jeg å se om det hadde noe med rammen min å gjøre å kanskje AGP settingene mine. Kan derfor en eller annen med God kjennskap til dette gi meg noen råd? Kan først si hva for en pc jeg har, har PC2700 ram fra Geil et KT3 Ultra 2 hk fra MSI en AMD XP 1800+ og en 350 W psu. Det jeg lurer på om det er noe feil med mine instillinger eller noe det går ann og forandre noe her.. Begynner med minne jeg: SD ram Cas# latency : 2,5 Row Precharge time : 3T RAS Pulse Width: 6T Ras to Cas Delay : 3T SDram bank Interleave : Disabled SDram burst length: 4QW SDram 1T command: Disabled Fast Command: Normal Dette har jeg skrevet av Bios nå nettopp. Samme med AGP settings: AGP FastWrite: Disabled AGP Aperture size: 128 MB APG Master 1 W/S Write: Disabled APG Master 1 W/S Read: Disabled AGP Read Synchronization: Disabled Kan noen fortelle meg hva som kan forbedres slik at jeg vet pc'en starter og hva som er rett og hva som er galt? Har bare ikke så mye kunnskaper om akkurat dette.. MVH Nikern Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Hvor mye ram har du, og hvilket skjermkort ? Lenke til kommentar
Ampy Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) AGP FastWrite: Disabled Jeg fikk relativt mye mer ytelse på mitt skjermkort ved slå denne på.. (både i bios og på innstillingene i windows) Økte med ca 600 Marks i 3dmark03, og det er jo en del.. tigerdip: Han har forresten 512 Mb minne, og et GeCube Radeon 9600PRO 128MB Endret 23. desember 2003 av Ampy Lenke til kommentar
Nikern Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 Ingen som vet om jeg kan forandre minne timingsene mine da? eller bør jeg la de stå som de står? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå