vegjoh Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Hei! Når jeg skal spille av en CD hvor sporene "crossfader" (henger sammen), blir det et slags klikk (pause) mens Winamp bytter til neste spor. Det er litt irriterende. Det fungerer fint i for eksempel Windows Media-Player, men jeg liker Winamp mye bedre enn Media Player generelt. Er det mulig å stille det inn slik at Winamp ikke tar pause mellom låtene? Bruker Winamp 2.90 Takker for alle tips! Mvh Vegard Johansen (Edit: Skrivefeil) Endret 22. desember 2003 av vegjoh Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3c8g7z Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Hei!Når jeg skal spille av en CD hvor sporene "crossfader" (henger sammen), blir det et slags klikk (pause) mens Winamp bytter til neste spor. Det er litt irriterende. Det fungerer fint i for eksempel Windows Media-Player, men jeg liker Winamp mye bedre enn Media Player generelt. Er det mulig å stille det inn slik at Winamp ikke tar pause mellom låtene? Bruker Winamp 2.90 Takker for alle tips! Mvh Vegard Johansen (Edit: Skrivefeil) jeg tror det går ann at den crossfader når du har Winamp 3.0 ? Prøv å laste det ned på www.winamp.no, eller "update" den der..! Lenke til kommentar
rwu Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) under options->preferences->plugins->output velger du directsound i stedet for waveout... Endret 23. desember 2003 av rwu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå