Gå til innhold

Halvparten av ID3-produksjonen er allerede kjøpt opp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er egentlig din definisjon på det å oppgi en referanse? Trur du bommer litt på hva det egentlig betyr. 

 

Hva er det jeg skulle ha ordnet opp i? Det at du tolker det jeg sier på din egne litt merkelig og finurlige måte får du stå for selv. Ikke er jeg tankeleser heller. Det virket for meg som om du mente at noen hadde hardnakket sagt at forhåndsbestillingene skulle fly unna. Så da falt jeg automatisk bort ifra det. Alt jeg sa, var at det ville ta seg opp nå som sidene var nede. 

 

15,000 forhåndsbestillinger på en bil folk vet et minimum av syns jeg er merkelig nok i seg selv. 

 

Om noen spør hvor en finner sitatet, og en svarer med hvor. Da har en referert til hvor dette befinner seg. Som vanlig snur du diskusjonen om til noe helt annet. Ønsker du å diskutere kildehenvisning kan du lage en tråd om dette. 

Lenke til kommentar

Om noen spør hvor en finner sitatet, og en svarer med hvor. Da har en referert til hvor dette befinner seg. Som vanlig snur du diskusjonen om til noe helt annet. Ønsker du å diskutere kildehenvisning kan du lage en tråd om dette. 

Ok, da fikk vi svaret på dette. Du aner ikke hva det faktisk betyr i diskusjons-øyemed.

 

Du kan ikke bare si at "du kan finne det på forumet". Det er som sagt ikke leserens oppgave å finne dine referanser, når du peker mot dem.

Referansen du henviser til sier også ingenting om rekorder? Du glemte også å få med hvem som har sagt hva.

Du er jo greit langt ute å ror her. 

 

Hvis vi skal gå "google" veien i å finne ordet "rekorder" på diskusjon.no, hvordan vet vi hvilket innlegg du referer til? 

 

/Facepalm

Endret av oophus3do
  • Liker 3
Lenke til kommentar

For en håpløs gjeng. 

Jepp, det er oss det er noe galt med... :p

 

Nå har du lært noe nytt, så bare si beklager, og at du nå har lært hva det faktisk betyr når noen ber deg referere til hva og hvem du sikter mot, når du bruker et argument som omhandler andres uttalelser. 

 

For å gjenta: Det er ikke leserens ansvar å finne ut av hvem du sikter imot når du prater om uttalelser som har foregått ellers på forumet. Det å komme med en referanse, handler om å finne sitatet du faktisk prater om, og hente det frem. Ta også med når det ble sagt, og av hvem, slik at du ikke kan ta det ut av kontekst - ved at folk kan klikke seg inn og lese det selv. 

Endret av oophus3do
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvorfor? Over 15000 reservasjoner fra en produsent som stort sett ikke har noen høy 'hype' faktor og av de fleste oppfattes som ganske traust og kjedelig for en bil med nesten ukjente spesifikasjoner virker da ikke dårlig på meg. Ta også høyde for hvilke regioner reservasjonene gjøres i. Europa er ikke SoCal.

Det er ikke så verst med tanke på at First Generation er en dyr modell i europeisk målestokk. De kunne jo gjort som Tesla og lokket med eks. 25k EUR for grunnmodellen.

Lenke til kommentar

Det er ikke så verst med tanke på at First Generation er en dyr modell i europeisk målestokk. De kunne jo gjort som Tesla og lokket med eks. 25k EUR for grunnmodellen.

Man må nok også ta i betraktning at denne reservasjonen er for en spesifikk versjon av ID.3 ja, men regioner og hype faktor alene gjør at sammenligninger med tesla model 3 ikke er veldig intressante til å begynne med. Spesiellt hype faktor kan sannsynligvis dra etterspørselen veldig frem i tid, og man kan dermed ikke sammenligne med produkter med mindre hype for å vite noe om hva vedlikeholdbar etterspørsel og dermed totale salg vil være. Endret av sverreb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...