akelbo Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 Operation Dark Hours byr på harde utfordringer for grupper på åtte spillere.The Division 2 inviterer på sitt aller første raid denne uken Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 "Rusle bort til Washington National Flyplass"? Jeg trodde raidet skulle startes fra helikopteret som står plassert i det hvite hus, har det blitt en endring på dette? Grunnen er vel at raidet ikke er en del av kartet slik det er i dag, og at helikopterturen er en skjult lasteskjerm (som det er befriende lite av i TD2) Lenke til kommentar
Andreas247 Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 "Rusle bort til Washington National Flyplass"? Jeg trodde raidet skulle startes fra helikopteret som står plassert i det hvite hus, har det blitt en endring på dette? Grunnen er vel at raidet ikke er en del av kartet slik det er i dag, og at helikopterturen er en skjult lasteskjerm (som det er befriende lite av i TD2) Det stemmer at spilleren flys inn med helikopter, ettersom raidet er på et nytt map. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 Hadde sett frem til dette, men av en eller annen grunn så har de droppet matchmaking for raid, i motsetning til alle andre aktiviteter i spillet. Så pausen fra spillet blir vel litt lengre enn først antatt... Lenke til kommentar
akelbo Skrevet 15. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2019 "Rusle bort til Washington National Flyplass"? Jeg trodde raidet skulle startes fra helikopteret som står plassert i det hvite hus, har det blitt en endring på dette? Grunnen er vel at raidet ikke er en del av kartet slik det er i dag, og at helikopterturen er en skjult lasteskjerm (som det er befriende lite av i TD2) Ja, «rusle» var kanskje feil ord å bruke. Så vidt jeg vet er det fortsatt helikoptret du skal bruke for å begynne raidet. Lenke til kommentar
slæsk Skrevet 17. mai 2019 Del Skrevet 17. mai 2019 World Tier 5 har vel folk flest kommet seg til? Selv var jeg der innen første uka av release. At de har fjernet matchmaking fra raidet gjør det totalt uinteressant for meg ettersom jeg ikke har 7 andre venner som spiller division. Lenke til kommentar
Znorkis Skrevet 18. mai 2019 Del Skrevet 18. mai 2019 "Matchmaking is provided for every game activity and difficulty level" - Ubisoft =C Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå