palei Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Hei, Jeg kjøpte nettopp FIFA 2004 til PS2 og har opplevd noen problemer. For det første ser jeg av og til feil i grafikken. Det kan være at shortsen til en spiller putselig får feil farge eller at drakten i enkelte tilfeller blir forskjellige farger. I tillegg har jeg opplevd at spillet henger. Jeg hadde akkurat spilt en kamp og så ble maskina stående å spille reprisene etter kampen. På det tidspunktet da menyen for å fortsette skal komme opp så hang spillet seg og det kom en rar lyd fra konsollen! Noen som har opplevd lignende problemer? Kan det være et problem som kan fikses dersom jeg drar i butikken og bytter plate? Pål Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Første du gjer er å forklare butikken problemer og høyre om dei har råd, evt prøve å skifte CD. Dersom det ikkje hjelper bør du kontakte de du kjøpte PS2en fra og forklare problemet. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Dette problemet skyldes ikke cden som medfølger. Dette er rett og slett en BUG som EA ikke har giddi å fikse. Jeg har selv Fifa 2004 og jeg har akkurat samme problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå