fjarle Skrevet 14. mai 2019 Del Skrevet 14. mai 2019 Men nå er prisen også på toppnivå.TEST: OnePlus 7 Pro Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 14. mai 2019 Del Skrevet 14. mai 2019 Ikke trådløs lading gjør denne uaktuell for meg. Synd men sant. 4 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 14. mai 2019 Del Skrevet 14. mai 2019 Og kamera ikke på topp, som fryktet. :-( Lenke til kommentar
Arctic1878 Skrevet 14. mai 2019 Del Skrevet 14. mai 2019 Etter å ha sett et par anmeldelser på Youtube er det ganske tydelig at det ikke er meningen at man skal bruke ansiktsgjenkjenningen på denne telefonen, noe som her helt greit. Fingeravtrykksensoren virker sinnsykt kjapp, så det er egentlig null grunn til å trenge å bruke ansiktsgjennkjenning (de har til og med anbefalt å ikke bruke det pga motoren som popper opp kameraet). De færreste bruker front kameraet sinnsykt mye, så dette ser ut til å være en ypperlig løsning. Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 14. mai 2019 Del Skrevet 14. mai 2019 "Skjerm uten hakk og kamera på pinne OnePlus 7 Pro er den mest uvanlige telefonen på markedet." Ville ikke akkurat hevdet at det er den mest uvanlige på markedet av den grunn.. Finnes jo trossalt flere modeller med samme eller lignende løsninger. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 14. mai 2019 Del Skrevet 14. mai 2019 Ikke trådløs lading gjør denne uaktuell for meg. Synd men sant. Helt enig, har trådløs lading og skjult trådløs lading flere steder i huset på møbler, så dette er faktisk noe jeg må ha. Hadde den hatt det så tror jeg det hadde blitt kjøp. Kamera bruker jeg ikke så mye. Lenke til kommentar
Eirik Haukadal Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 (endret) Og kamera ikke på topp, som fryktet. :-( I dxomark sin kamera test har oneplus 7 pro imponert. 3. plass på lista over beste mobilkamera. Her er et direkte sitat fra testen Please note: The camera firmware used for the DxOMark tests is not yet currently available to consumers. OnePlus will make it available as an over-the-air update before the end of the month. Så regner med at kameraet kommer til å forbedre seg betraktelig https://www.dxomark.com/oneplus-7-pro-camera-review/ Endret 15. mai 2019 av Eirik Haukadal Lenke til kommentar
-5GZB5SQX Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 Den koster jo under 8000kr, ikke over. Veldig bra at dere trekker for mangel på hodetelefonuttagng. Lenke til kommentar
Kontorpult (Øystein) Skrevet 17. mai 2019 Del Skrevet 17. mai 2019 Har denne plass til to simkort? Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 17. mai 2019 Del Skrevet 17. mai 2019 Har denne plass til to simkort? Ja denne er Dual-sim 1 Lenke til kommentar
Krist81 Skrevet 18. mai 2019 Del Skrevet 18. mai 2019 Bestilt, og gleder meg! Fra en 1+6 til denne, har vært utrolig fornøyd, og vil tro denne når mine forventninger + litt til. Lenke til kommentar
FierceNorse Skrevet 19. mai 2019 Del Skrevet 19. mai 2019 (endret) Bestilt, og gleder meg! Fra en 1+6 til denne, har vært utrolig fornøyd, og vil tro denne når mine forventninger + litt til. Jeg var ikke innom 6/6T, men hadde 5'ern og var veldig fornøyd med den. Nå fikk jeg tak i en av blackbox'ene fra Komplett (12/256-utgaven i den), og jeg kan ikke annet enn å si at du har noe å se frem til! Gikk fra en iPhone 6 til denne nå (jobbtlf) og jeg tror hands down dette er den beste tlf jeg har brukt. Får en del oppmerksomhet for skjerm, kamera og hastighet fra de som bare vil titte på den. Tilogmed den ihuga Samsung-fan' jeg er gift med vurderer å swappe til Oneplus ? Så ja, gled deg! ? Endret 19. mai 2019 av FierceNorse Lenke til kommentar
Arctic1878 Skrevet 21. mai 2019 Del Skrevet 21. mai 2019 Vel, den er faktisk vanntett. Den bare har ikke offisiell IP sertifisering. Lenke til kommentar
Krist81 Skrevet 23. mai 2019 Del Skrevet 23. mai 2019 Ehm.. Dette er rart.. Kan dere som har fått telefonen, gjøre en test? Gå inn i ett helt mørkt rom, ta noen bilder i nightscape-mode, og se på de etterpå... Er det bare meg, eller legger telefonen automatisk til stjerner?!? 1 Lenke til kommentar
FB.934880505 Skrevet 23. mai 2019 Del Skrevet 23. mai 2019 Har Fortnite helt seriøst blitt et måleparameter for premium mobiler? 1 Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 23. mai 2019 Del Skrevet 23. mai 2019 Ehm.. Dette er rart.. Kan dere som har fått telefonen, gjøre en test? Gå inn i ett helt mørkt rom, ta noen bilder i nightscape-mode, og se på de etterpå... Er det bare meg, eller legger telefonen automatisk til stjerner?!? Den gjør det hos meg også. Det er uansett for mørkt å fange noe som helst. Så regner med den forsterker tilfeldig støy. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 25. mai 2019 Del Skrevet 25. mai 2019 Hvem bruker minnekort i telefoner i 2019? Blir for dumt å ha dette som minuskarakter. Du kan få over 500GB, det holder da vitterlig. Lenke til kommentar
Krist81 Skrevet 30. mai 2019 Del Skrevet 30. mai 2019 Noen erfaringer med dagens oppdatering? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg