Smedsrud Skrevet 14. mai 2019 Del Skrevet 14. mai 2019 Står i fare for å hackes.WhatsApp ber 1,5 milliarder brukere om å oppdatere umiddelbart Lenke til kommentar
hakontdal Skrevet 14. mai 2019 Del Skrevet 14. mai 2019 Eg oppdaterte til v2.19.51 som blei lansert i dag. Det som er nytt, er: "You can now see stickers in full size when you long press a notification." Ingen detaljar om at noko viktig var fiksa. Inne i WhatsApp på mobilen kan du ta Innstillinger -> Hjelp og sjå heilt i toppen. Står det 2.19.51 der? Info om korleis du oppdaterer WhatsApp på ulike mobiltelefonar: https://faq.whatsapp.com/en/general/26000019/?lang=nb WhatsApp for Windows og Mac OS er i v0.3.2848 På whatsapp.com fins det ingen info om kva som er gjeldande versjon av dei ulike WhatsApp-programma. Om du kan hjelpa å masa på utviklaren om å vera snill å publisera dette, vil det vera til stor hjelp! Lenke til kommentar
Hillebillys Skrevet 14. mai 2019 Del Skrevet 14. mai 2019 Eg oppdaterte til v2.19.51 som blei lansert i dag. Det som er nytt, er: "You can now see stickers in full size when you long press a notification." Ingen detaljar om at noko viktig var fiksa. Inne i WhatsApp på mobilen kan du ta Innstillinger -> Hjelp og sjå heilt i toppen. Står det 2.19.51 der? Info om korleis du oppdaterer WhatsApp på ulike mobiltelefonar: https://faq.whatsapp.com/en/general/26000019/?lang=nb WhatsApp for Windows og Mac OS er i v0.3.2848 På whatsapp.com fins det ingen info om kva som er gjeldande versjon av dei ulike WhatsApp-programma. Om du kan hjelpa å masa på utviklaren om å vera snill å publisera dette, vil det vera til stor hjelp! Dropp alt dette. Beste er å holde litt på app ikonet, i menyen som spretter opp trykk av-installer 1 Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 14. mai 2019 Del Skrevet 14. mai 2019 Glad jeg bruker Telegram i stedet ?. Jeg kommer aldri til å gå tilbake til WhatsApp. Lenke til kommentar
XIFXEGLO Skrevet 14. mai 2019 Del Skrevet 14. mai 2019 Hvorfor er det ingen funksjonalitet som sier "Nå er kameraet ditt i bruk" Eller "mikrofonen er aktiv" Da ville vi jo sluppet mye av dette. Lenke til kommentar
Emigranten Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 Sjekket siste versjonsbeskrivelsen i appstore og det sa ingenting om at ett sikkerhetsproblem var fikset. App avinstallert. Ser ut som om signal vil være min cross plattform chat app i fremtiden. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 Hvordan er dette mulig på iOS? Kan forstå at det går an på Android, men på iOS som er såpass låst uten jailbreak? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg