TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2019 Ja, men hvis ny PC, du har vel lagret passordet ditt i Google? Går ut ifra du bruker Google Chrome.Skrevet ned i en skrive bok. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 Ok. Jeg er smart, og lagrer det i Google Chrome. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2019 Ja, men hvis ny PC, du har vel lagret passordet ditt i Google? Går ut ifra du bruker Google Chrome.Nei, jeg bruker nesten ikke Chrome. Bruker FireFox. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2019 ÆÆÆH FIREFOX SUGER!Jeg syns ikke det. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 HÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2019 Favnmo vid frakbon hart navbu. Garvhev bas klart hyrt vy. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 Oversett det vær så snill. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2019 HÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ?...ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆEÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆAÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2019 Davne karvad fraode gra klamvy Spre-M, havn blev ei rovt kopp i dao. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2019 Spre-M, jeh hav lavd ehn viketlhig tuholle spok. Shøn hu hva heg sider Spre-M? 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 Spre-M, jeg har lagt en virkelig tullete spøk. Skjønner du hva jeg sier Spre-M? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2019 Ta et glass HÆ.Hå nak skha hu hav. *gulp *gulp *gulp 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2019 Spre-M, jeg har lagt en virkelig tullete spøk. Skjønner du hva jeg sier Spre-M?Hexle hent, hu for ho. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZÆØÅ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2019 Do bom het på kon et hor. Do trod jeh sha spøk, nor jeh sa spok. jeh mehn språk. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2019 Høøm, spoken van het, VihsNorsk. :rofl: Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2019 Spre-M, han hu tha VihsNorsk meh i LM-blhadhet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg