TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2019 Stopp Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2019 Selv stopp. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2019 . Hadde du bare lyst å stikke innom bar for å ødelegge? Du må gjerne bli en aktiv okkupeer, jeg og Spre-M setter stor pris på det. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 27. juli 2019 Del Skrevet 27. juli 2019 Greit. Da fortsetter jeg på den leken jeg fant opp. Forrige ord var: Bæsj Æsj Sj J Nytt ord: Onanere Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 27. juli 2019 Del Skrevet 27. juli 2019 Hadde du bare lyst å stikke innom bar for å ødelegge? Du må gjerne bli en aktiv okkupeer, jeg og Spre-M setter stor pris på det. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2019 Hææææææææææ!! Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 28. juli 2019 Del Skrevet 28. juli 2019 Greit. Da fortsetter jeg på den leken jeg fant opp. Forrige ord var: Bæsj Æsj Sj J Nytt ord: Onanere Frøene bryr seg ikke om "Fjern første bokstav i ordet-leken". Nytt ord: Onanere Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2019 Jeg har ikke skjønt at det er en lek før nå. Når du nevner det er en lek. Onanere nanere anere nere ere re e Nytt ord: methionylglutaminylarginyltyrosylglutamylserylleucyl phenylalanylalanylglutaminylleucyllysylglutamylarginyl lysylglutamylglycylalanylphenylalanylvalylprolylphenyl alanylvalylthreonylleucylglycylaspartylprolylglycylisol eucylglutamylglutaminylserylleucyllysylisoleucylaspartyl threonylleucylisoleucylglutamylalanylglycylalanylaspartyl alanylleucylglutamylleucylglycylisoleucylprolylphenyl alanylserylaspartylprolylleucylalanylaspartylglycylprolyl threonylisoleucylglutaminylasparaginylalanylthreonylleucyl arginylalanylphenylalanylalanylalanylglycylvalylthreonyl prolylalanylglutaminylcysteinylphenylalanylglutamyl methionylleucylalanylleucylisoleucylarginylglutaminyllysyl histidylprolylthreonylisoleucylprolylisoleucylglycylleucyl leucylmethionyltyrosylalanylasparaginylleucylvalylphenyl alanylasparaginyllysylglycylisoleucylaspartylglutamylphenyl alanyltyrosylalanylglutaminylcysteinylglutamyllysylvalyl glycylvalylaspartylserylvalylleucylvalylalanylaspartylvalyl prolylvalylglutaminylglutamylserylalanylprolylphenylalanyl arginylglutaminylalanylalanylleucylarginylhistidylasparaginyl valylalanylprolylisoleucylphenylalanylisoleucylcysteinyl prolylprolylaspartylalanylaspartylaspartylaspartylleucyl leucylarginylglutaminylisoleucylalanylseryltyrosylglycyl arginylglycyltyrosylthreonyltyrosylleucylleucylserylarginyl alanylglycylvalylthreonylglycylalanylglutamylasparaginyl arginylalanylalanylleucylprolylleucylasparaginylhistidyl leucylvalylalanyllysylleucyllysylglutamyltyrosylasparaginyl alanylalanylprolylprolylleucylglutaminylglycylphenylalanyl glycylisoleucylserylalanylprolylaspartylglutaminylvalyllysyl alanylalanylisoleucylaspartylalanylglycylalanylalanylglycyl alanylisoleucylserylglycylserylalanylisoleucylvalyllysylisol eucylisoleucylglutamylglutaminylhistidylasparaginylisoleucyl glutamylprolylglutamyllysylmethionylleucylalanylalanylleucyl lysylvalylphenylalanylvalylglutaminylprolylmethionyllysyl alanylalanylthreonylarginylserine Beskrivelse hva det er for noe: Dette er verdens lengste norskt ord, og er fulle navnet på proteinet tryptophan synthetase. Ordet består av 1 913 bokstaver. Proteiner består av aminosyrer, og navnet ovenfor er fremkommet ved å navngi alle aminosyrene i proteinet. I prinsippet er det altså ikke noe i veien for å lage ord så lange som evigheten, på komplekse kjemiske komponenter, for eksempel proteiner. Du bare navngir hver enkelt del i molekylet. Og sånn holder du på til du enten ikke gidder mer, eller til du dør av alderdom. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 28. juli 2019 Del Skrevet 28. juli 2019 (endret) Nå misforstår du leken. Annenhver bruker skal skrive ord. Og når første forbokstav i hvert ord er fjernet, skal neste forbokstav ha stor forbokstav. Sånn var det før: Spre-M: Bæsj TheD: Æsj Spre-M: Sj TheD: J Okei, da starter vi på nytt. Nytt ord: Onanere Endret 28. juli 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2019 Javel da: Nanere Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2019 Nere Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2019 (endret) Spre-M, du vet at du må ta over 5 sider eller mer for å få ledelsen i Okkuperings Leken? Endret 28. juli 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2019 Re senga di da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg