lab161 Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Jeg har leid about a boy i video butikken. Når jeg setter den i dvd-rom så lager den bare masse støy og klarer ikke lese platen???? Er det slik at enkelte plater ikke er kompatibel med min dvd-rom? Jeg fikk ny dvd i butikken, men det hjalp lite.... Lenke til kommentar
The Silencer Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 For et sammentreff!! Det skjedde akkurat med meg óg da jeg leide akkurat den samme filmen! Platen var ripete og fæl. Jeg prøvde først i DVD-ROM'en (som er litt gammel) og deretter i DVD-brenneren, men ingen klarte å lese den. Etterpå pusset jeg platen med papir, og satte den inn i brenneren, og da funket det helt fint hos meg! :=) Lenke til kommentar
lab161 Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 prøver å pusse den, så får vi se.... Lenke til kommentar
texaco Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 DVD = mikroskopiske fjell og daler + litt skraping => dårlig lagringsmedium => spørsmålet: hvorfor ikke pakke dvden inn i en beskyttende pakning (tenk diskett) og aldri ta ut dvden fra denne (selv ikke under avspilling) litt sur hvorfor sånne beskyttelses covere ikke ble standard på dvd, noen husker kanskje disse fra da cdromen kom ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå