Emsal Skrevet 21. mai 2019 Del Skrevet 21. mai 2019 Det er i det minste laget. Kjører det selv. AC odyssey på 30 fps med alt makset ca. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 (endret) Jeg har hatt ultrawide i ca ett år nå - det gjør litt vondt å komme på jobb med 2 x 16:9 vs èn 21:9. Multitasking er ikke noe problem på ultrawide skjerm, heller tvert imot. Jeg bruker WinDivvy til å plassere vinduer der jeg vil. Sikler nå på Samsung 49" som ble nevnt tidligere; rett og slett fordi 34" ultrawide føles litt lite etterhvert, til mitt bruk. (foto, video, 3D, litt spill) Endret 22. mai 2019 av OlaHaldor Lenke til kommentar
Fantomtegningen Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 Nå som computex er neste uke, er det lov å håpe på flere UWQHD skjermer. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 Min erfaring er at 16:9 er mer allsidig, spesielt hvis man spiller eldre spill også. Det meste kan fikles til med diverse software og/eller editering av config-filer, men ut-av-boksen så vil ikke 21:9 fungere spesielt bra på en rekke spill. 21:9 er klart å foretrekke fremover 16:9 med tanke på flaten man har å jobbe med. Det er virkelig en oppgradering. Men, jeg ble lei av å knote med editering for å få støtte for 21:9 i spill. Til og med så nye spill som Fallout 4 var knotete på 21:9, iallfall ved launch (mulig det er fikset nå). Spiller du utelukkende nye titler så er sjansen stor for at 21:9 vil fungere smertefritt. Jeg bruker både 16:9 og 21:9 .. Så er jeg dekket opp Lenke til kommentar
Fantomtegningen Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 Min erfaring er at 16:9 er mer allsidig, spesielt hvis man spiller eldre spill også. Det meste kan fikles til med diverse software og/eller editering av config-filer, men ut-av-boksen så vil ikke 21:9 fungere spesielt bra på en rekke spill. 21:9 er klart å foretrekke fremover 16:9 med tanke på flaten man har å jobbe med. Det er virkelig en oppgradering. Men, jeg ble lei av å knote med editering for å få støtte for 21:9 i spill. Til og med så nye spill som Fallout 4 var knotete på 21:9, iallfall ved launch (mulig det er fikset nå). Spiller du utelukkende nye titler så er sjansen stor for at 21:9 vil fungere smertefritt. Jeg bruker både 16:9 og 21:9 .. Så er jeg dekket opp Vil ikke skjermen bare nedskalere bildet til 16:9 i de tilfellene og ha svart på sidene som ikke blir brukt? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 Jo, men det er jo helt for J .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå