NorsknRev Skrevet 14. mai 2019 Del Skrevet 14. mai 2019 Er det andre enn meg som ikke har 4G-tale i dag? Jeg er i Oslo med en Nokia 7+. Lenke til kommentar
Loppa75 Skrevet 14. mai 2019 Del Skrevet 14. mai 2019 Jeg er i Oslo nå, med Volte symbol hos Ice... 1 Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 15. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2019 (Langskudd warning) Her er det som mest trolig fikset det: Tok ut ICE sim Satte inn sim fra Telia, men enhver operatør fungerer trolig bra Satte inn ICE sim igjen Jeg tipper at årsaken er en korrupt konfigurasjonsfil som er synlig som appen com.android.carrierconfig.atl.mccmnc24214 ...men jeg kan ta feil Lenke til kommentar
paarsand Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 Jeg har mistet volte i Fredrikstad i dag... Lenke til kommentar
paarsand Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 Fremdeles uten gitt, noen annen måte å fikse det her på enn å sette inn fra annen operatør tro? Jeg har ingen andre sim-kort. Har forsøkt å sette i den andre simkortslotten uten suksess. Restart og alt det kule. Teknisk hos ice ringte meg opp etter en samtale på messenger, men selvsagt satt jeg på kino og fikk ikke tatt den Lenke til kommentar
Normix Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 Volte har vært av og på i flere dager i Stavanger. Lenke til kommentar
paarsand Skrevet 17. mai 2019 Del Skrevet 17. mai 2019 Jeg fikk en telefon av ice i går. De er på saken. Har fått rapporter om manglende volte fra flere. Men kun fra ikke-samsung telefoner. Fint om alle som har problemer sender inn til de. Jeg ble oppringt av en tekniker, så det har eskalert forbi førstelinjesupporten. 1 Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 18. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2019 Nå kommer jeg ikke engang inn på nettet deres. Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 19. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2019 Da er jeg inne, men det ser ut som om 1800 MHz ikke er i bruk. Lenke til kommentar
paarsand Skrevet 19. mai 2019 Del Skrevet 19. mai 2019 Håper de finner ut av det her snart. Har forsøkt fabrikk reset, flere sim og alt. ? Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 19. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2019 Ikke mulig å roame i Sverige, ved firetiden i dag Lenke til kommentar
paarsand Skrevet 20. mai 2019 Del Skrevet 20. mai 2019 Utenlandsroaming kjenner jeg det er en stund siden jeg har forsøkt. Forsøkte en fabrikkreset av telefonen i går, men til ingen bedring. Ser fremdeles like mørkt ut fra min side, ikke vært så mye som et glimt av volte siden første post. Siden det foreløpig iflg kundeservice kun gjelder visse xiaomi, nokia og huawei så får jeg håpe det er mange nok til at det blir rapportert inn litt fler tilfeller. 1 Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 20. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2019 Jeg ringer dem klokka åtte Lenke til kommentar
Loppa75 Skrevet 20. mai 2019 Del Skrevet 20. mai 2019 Jeg har Huawei, og ikke hatt noen problemer med Volte eller nett hos Ice... ? Lenke til kommentar
paarsand Skrevet 20. mai 2019 Del Skrevet 20. mai 2019 Det gjelder iflg kundeservice kun noen få modeller. Min mor har heller ikke problemer med sin P smart 2019. Jeg avventer et par dager før jeg kontakter han som har min sak hos kundeservice, han bekreftet at de har fått noen få rapporter og at de er på saken. Spent på hva de sier til deg Beladinka. Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 20. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2019 Jeg kontaktet dem klokka 8, men da hadde de feil på supportsystemet sitt... Lenke til kommentar
stianooh Skrevet 20. mai 2019 Del Skrevet 20. mai 2019 (endret) Jeg og min kone har byttet til ice for en liten stund siden og sliter nå med samtaler som bryter, samtaler hvor man ikke hører hverandre. bytter til talkmore igjen. Endret 20. mai 2019 av stianooh Lenke til kommentar
paarsand Skrevet 20. mai 2019 Del Skrevet 20. mai 2019 Det er ikke så relevant her. kun volte som er borte. Jeg er ellers fornøyd med å utfordre duopolet ? 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 20. mai 2019 Del Skrevet 20. mai 2019 Jeg og min kone har byttet til ice for en liten stund siden og sliter nå med samtaler som bryter, samtaler hvor man ikke hører hverandre. bytter til talkmore igjen. Ta kontakt med talkmore så får du ekstra gode priser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå