DukeRichelieu Skrevet 27. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2019 Takk for tips, JayMJay! Det gikk som nevnt over greit! Alt av filer ser ut til å være slettet og installasjonen gikk fint. Har ikke fått testet så mye enda. Vurderer forresten å droppe Chrome som jeg har brukt fast nå. Har merket meg at det er ofte Chrome som stikker av med mye av min RAM. Googlet det raskt og virker som andre har lignende erfaringer? Noen som vet? Mulig jeg holder meg til Edge. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 27. mai 2019 Del Skrevet 27. mai 2019 (endret) Takk for tips, JayMJay! Det gikk som nevnt over greit! Alt av filer ser ut til å være slettet og installasjonen gikk fint. Har ikke fått testet så mye enda. Vurderer forresten å droppe Chrome som jeg har brukt fast nå. Har merket meg at det er ofte Chrome som stikker av med mye av min RAM. Googlet det raskt og virker som andre har lignende erfaringer? Noen som vet? Mulig jeg holder meg til Edge. Ram er til for å brukes. Edge fases ut for tiden, og den nye Edge er "Chrome" med annet skin. Samme med Opera browser. Så ville bare holdt meg til Chrome jeg. Endret 27. mai 2019 av Complexity 1 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 2. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2019 Ram er til for å brukes. Edge fases ut for tiden, og den nye Edge er "Chrome" med annet skin. Samme med Opera browser. Så ville bare holdt meg til Chrome jeg. Ok! Takk! Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 2. april 2021 Forfatter Del Skrevet 2. april 2021 Dytter litt på denne. Er tilbakestilling av Windows 10 fortsatt veien å gå? Rimelig sikker på at det ikke ble en helt clean install sist jeg gjorde dette. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 2. april 2021 Del Skrevet 2. april 2021 Har du en grunn til at du vil gjøre dette? Selv har jeg en 7+ år gammel PC som kom med Windows 7 når jeg kjøpte den. Oppgraderte til Windows 10 i 2015 og har aldri reinstallert Windows noensinne. Min PC er like rask som da jeg kjøpte den og ingen stabilitetsproblemer. Brukes til gaming daglig. Om du ikke har problemer så anbefaler jeg deg å ikke gjøre det. Et stabilt system er bedre enn et potensielt ustabilt system ved reinstallasjon (Drivere Windows laster ned kan være gamle, etc). Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 2. april 2021 Forfatter Del Skrevet 2. april 2021 Ingen annen grunn enn at jeg opplever at PC-en kanskje henger litt mer enn tidligere, men kan ikke si det sikkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå