BVB09 Skrevet 13. juni 2019 Del Skrevet 13. juni 2019 Den har norsk ja, jeg kjøpte fra Geekbuying. Ser at Gearbest bruker DHL til frakt på MI9 tilbudet og da blir det ekstra frakt og nok også mva. Så bedre å kjøpe her:https://www.geekbuying.com/item/Global-Version-Xiaomi-Mi-9-6GB-128GB-Smartphone-Ocean-Blue-414242.html Ikke noe tillegg utover salgsprisen? Venter på SE-versjonen fra samme butikk. Lenke til kommentar
lqpl Skrevet 14. juni 2019 Del Skrevet 14. juni 2019 Ikke noe tillegg utover salgsprisen? Venter på SE-versjonen fra samme butikk. Fikk bare hentemelding og ikke noe ekstra nei. 1 Lenke til kommentar
ZL4NYSQ7 Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 Kan dere som har sjekke hva det står etter software? Virker som det er tre offisielle ROMs, kinesisk, global og EU, som kan forklare hvorfor de ikke har norsk språk... Er det EU-versjonen skal det stå "PFAEUXM" etter software-nummeret. Lenke til kommentar
lqpl Skrevet 19. juni 2019 Del Skrevet 19. juni 2019 Jeg har global rom, den har innebygget norsk språk.Men jeg vurderer EU rom for å få vekk unødvendig software som er i global ROM. 1 Lenke til kommentar
ZL4NYSQ7 Skrevet 21. juni 2019 Del Skrevet 21. juni 2019 Jeg har global rom, den har innebygget norsk språk. Men jeg vurderer EU rom for å få vekk unødvendig software som er i global ROM. Skjønner ikke det, hvor har du kjøpt den? Alle selgere av Global ROM på AliExpress viser mef listen over språk, og det er ikke norsk eller andre nordiske språk med der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg