nor50 Skrevet 13. mai 2019 Del Skrevet 13. mai 2019 Jeg forandret på oppløsningen på skjermen i dag. Hadde 4K med 200 % oppskalering. Satt ned til 1080 med 100 % skalering, men satt den tilbake til 4K 200%. Etter det begynte det bare å blinke. Har slettet radeonsoftwaren, restartet maskinen, og lagt det inn på nytt. Samme problem. Radeon RX580 og Win 10. https://youtu.be/9U2GoPu0jm4 Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 13. mai 2019 Del Skrevet 13. mai 2019 Er problemet vedvarende med en annen kabel/skjerm? Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 13. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2019 Har kjørt samme oppsettet noen måneder. Er nok noe softwaremessig som skjedde i forbindelse med dette. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 13. mai 2019 Del Skrevet 13. mai 2019 Har kjørt samme oppsettet noen måneder. Er nok noe softwaremessig som skjedde i forbindelse med dette. Det er en høy sannsynlighet for det, men fortsatt greit å utelukke feil på kabel/skjerm, har du ikke en kompis/familiemedlem som kan ta med en skjerm og en kabel for testing? Du kan også prøve å avinstallere driveren fullstendig med Display Driver Uninstaller: https://www.wagnardsoft.com/, husk å huke av at Windows Update ikke får lov til å installere standard driver. (Still det tilbake når du er ferdig.) Blinker bildet også når du er på skrivebordet eller kun når du ser på film/spiller? Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 13. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2019 Blinker hele tiden. Har prøvd annen kabel og skjerm. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 13. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2019 Og prøvd begge utgangene på skjermkortet og annen inngang på AV-receiveren. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 Prøv å legg inn en eldre versjon av skjermkortdriveren evt. en betaversjon av driveren.Ville også kjørt en runde med CCleaner i tilfelle det er noe galt med registeret,husk å ta backup av registeret!Du kan jo også ta kontakt med AMD support å se om de har noe klokt å komme med.Funker ikke noe av dette ville jeg nesten vurdert å formatere og reinnstallere Windows. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 18. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2019 Fy fa*n, det er antiklimaks å bruke skjermkortet som er integrert i hovedkortet... :-( Ble så mye kluss nå at jeg måtte bruke det. Gleder meg til tirsdag og nye deler til å bygge ny PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå