Gå til innhold

Pentax optio s4 eller Canon Ixus I ?

Anbefalte innlegg

Er veldig i tvil om jeg skal kjøpe ixus I eller pentax optio s4. jeg er fult klar over det med zoomen og regner med at ixusen er endel bedre optisk og billed messig. jeg er bare i tvil om jeg kommer til og savne zoomen og om den billedmessige kvaliteten kommer til og bli veldig merkbar. jeg kommer kun til og bruke det som et moro kamera til og ta litt useriøse bilder med. tar jeg skikkelige bilder bruker jeg heller hasselbladen. jeg har bare lyst på et lite gøyalt kamera jeg kan ta med overalt. så det er altså om jeg kommer til og savne zoomen og om brukervennligheten vil være mye bedre på ixusen eller motsatt. nå skal det jo og sies at ixusen er ganske mye billigere...optio s4 verdt det? noen som har lyst til og dele noen erfaringer eller kan hjelpe meg? takk! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, jeg tror du vil savne zoomen.

Det ville i alle fall jeg gjort dersom jeg hadde et kamera uten zoom.

Gå for Optio S4, du, har aldri hørt noe annet enn lovord om det heller.

Men det er jo selvfølgelig opp til deg.

Du kunne jo også ta en titt på Optio S4's argeste konkurrent, Casio Exilim Z4.

Lenke til kommentar

takk for tipset..jo mer jeg tenker på det jo mer tror jeg at jeg kommer til og savne zoomen. det jeg tenker litt på nå er brukervennligheten. jeg vil ha et kamera som er enkelt som mulig og betjene, eller som er raskt til og bruke og opperere med programvalg osv. ja jeg har sett litt på casio men er ikke så glad i designen og at de har en stor ikke så skarp skjerm som stjeler strøm.

takk igjen..:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...