Niklasp Skrevet 13. mai 2019 Del Skrevet 13. mai 2019 Kompislading, kraftigere zoom og avanserte kamerafunksjoner.Bloomberg: Slik blir iPhone i 2019 Lenke til kommentar
AlexJJ Skrevet 13. mai 2019 Del Skrevet 13. mai 2019 Det er litt sent for aprilspøker nå i Mai Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 13. mai 2019 Del Skrevet 13. mai 2019 Det er litt sent for aprilspøker nå i Mai Og hvorfor er du så sikker på det er en aprilspøk? 4 Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 13. mai 2019 Del Skrevet 13. mai 2019 Med de prisene iphone har kommet opp i, kommer jeg til å velge noe annet neste gang jeg skal ha ny telefon. Dessverre. 2 Lenke til kommentar
1RY4LG71 Skrevet 13. mai 2019 Del Skrevet 13. mai 2019 Kameralinsene kommer neppe til å gå enda et hakk utenfor kameraboksen, det gjør de ikke i dag heller. Er sikker på at det blir bra å se på, uansett hva konsepttegningene viser. Lenke til kommentar
bekkedalen Skrevet 13. mai 2019 Del Skrevet 13. mai 2019 Med de prisene iphone har kommet opp i, kommer jeg til å velge noe annet neste gang jeg skal ha ny telefon. Dessverre. Men nå handlet ikke artikkelen om hvilken telefon du skal ha neste gang... 6 Lenke til kommentar
Åsulfsen Skrevet 14. mai 2019 Del Skrevet 14. mai 2019 Iphone har for meg vært en selvfølge siden 2012. Har byttet så fort det har kommet en ny modell. Var lei av Samsung og android føre 2012. Det verste som var med android var at apper stopper, daglig app oppdateringer osv.... Her om dagen gikk jeg til anskaffelse av en Huawei p 30 Pro og må si så langt har jeg vært meget fornøyd etter å ha vært borte fra Android i 7 år. Mye nytt har skjedd og det virker som android versjonene har blitt bedre med tiden. Det som også er bra er at android telefoner ofte har litt råere spec, en iphone. Savner imidlertid noen av appene til IOS, da disse var mere strøkne og brukervennlig enn android sinne apper. Huawei leverer hva jeg legger vekt på: God batteritid. bra kamera og greit bruker-grensesnitt tross at jeg til tider kan savne noe av det enkle bruker grensesnittet til Apple. Blir nok Huawei på meg fremover, billigere og like bra, eller skal vi si bedre? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 14. mai 2019 Del Skrevet 14. mai 2019 Det er litt sent for aprilspøker nå i Mai Og hvorfor er du så sikker på det er en aprilspøk? Fordi det er mai? ;-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 14. mai 2019 Del Skrevet 14. mai 2019 Iphone har for meg vært en selvfølge siden 2012. Har byttet så fort det har kommet en ny modell. Var lei av Samsung og android føre 2012. Det verste som var med android var at apper stopper, daglig app oppdateringer osv.... Her om dagen gikk jeg til anskaffelse av en Huawei p 30 Pro og må si så langt har jeg vært meget fornøyd etter å ha vært borte fra Android i 7 år. Mye nytt har skjedd og det virker som android versjonene har blitt bedre med tiden. Det som også er bra er at android telefoner ofte har litt råere spec, en iphone. Savner imidlertid noen av appene til IOS, da disse var mere strøkne og brukervennlig enn android sinne apper. Huawei leverer hva jeg legger vekt på: God batteritid. bra kamera og greit bruker-grensesnitt tross at jeg til tider kan savne noe av det enkle bruker grensesnittet til Apple. Blir nok Huawei på meg fremover, billigere og like bra, eller skal vi si bedre? Eller skal vi si bedre overvåket? Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 14. mai 2019 Del Skrevet 14. mai 2019 Men nå handlet ikke artikkelen om hvilken telefon du skal ha neste gang... Det er helt riktig, men om man leser litt mellom linjene om hva jeg mener om iphone, så burde hvem som helst ta hintet.. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 14. mai 2019 Del Skrevet 14. mai 2019 Eller skal vi si bedre overvåket? Hvordan vet du hvilke modeller/merker som er mest overvåket? Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 Håper jo at Apple gjør seg litt mer tilgjengelige denne gangen med prising. Bra av OnePlus 7 Pro å legge press på bransjen. Kanskje ser vi en toppmodell av iPhone til under 10 000 kr igjen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg