akelbo Skrevet 13. mai 2019 Del Skrevet 13. mai 2019 For de som håpet at noe hadde endret seg de siste årene.Square bekrefter: Final Fantasy VII Remake er fortsatt episodebasert Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 14. mai 2019 Del Skrevet 14. mai 2019 Syntes det virker interessant jeg.. Selv om jeg ser mange er veldig negative til at kampene blir annerledes.. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 14. mai 2019 Del Skrevet 14. mai 2019 Syntes det virker interessant jeg.. Selv om jeg ser mange er veldig negative til at kampene blir annerledes.. Om du ser nøye på traileren så legger du kanskje merke til at det nye kampsystemet er en hybrid mellom det gamle turbaserte systemet og live action. Noe som er det beste fra begge verdener spør du meg. I remaken har vi en active time-bar som består av to blokker. Vi kan med disse bruke command-menyen, hvor vi kan bruke magi, summons, items etc. Akkurat som i originalen. Forskjellen er at du i remaken kan foreta enkle angrep som enkel-attacks, blocking etc i mellomtiden, som sannsynligvis fyller opp action time-bar'en. Det kuleste er at du kan switche mellom karakterer til enhver tid, når man legger merke til at de andre karakterene har fylt opp sin active time-bar. Det betyr at man aktivt må bytte mellom karakterer for å enten foreta sterkere angrep, bruke magi eller items. 1 Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 Syntes det virker interessant jeg.. Selv om jeg ser mange er veldig negative til at kampene blir annerledes.. Om du ser nøye på traileren så legger du kanskje merke til at det nye kampsystemet er en hybrid mellom det gamle turbaserte systemet og live action. Noe som er det beste fra begge verdener spør du meg. I remaken har vi en active time-bar som består av to blokker. Vi kan med disse bruke command-menyen, hvor vi kan bruke magi, summons, items etc. Akkurat som i originalen. Forskjellen er at du i remaken kan foreta enkle angrep som enkel-attacks, blocking etc i mellomtiden, som sannsynligvis fyller opp action time-bar'en. Det kuleste er at du kan switche mellom karakterer til enhver tid, når man legger merke til at de andre karakterene har fylt opp sin active time-bar. Det betyr at man aktivt må bytte mellom karakterer for å enten foreta sterkere angrep, bruke magi eller items. Høres lovende ut. Har ikke noe imot ren turn-based combat i seg selv, men syntes personlig det passer bedre i mer strategiske spill som X-Com f.eks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå