PoleCat Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 For en førstegangsgjest er det svært vanskelig å finne ut hva siden ønsker å formidle, og det er derfor fort gjort at man bare hopper videre til en annen side. Har ikke du fått med TITLEBAR på din nettleser? Hmmm... De må ha glemt å sende den med. Send inn klage! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Heh. Kan kanskje vere litt vanskelig å finne utav det, om man ikke ser opp på statuslinjen.. Kunne det ikke stått i den "ruta" attmed UFC i headeren..? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Heh. Kan kanskje vere litt vanskelig å finne utav det, om man ikke ser opp på statuslinjen.. Kunne det ikke stått i den "ruta" attmed UFC i headeren..? Jepp, det er der slagordet skal komme. Selv ser jeg somregel alltid på titlebaren, mulig det bare er meg. Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Selv om det står på titlebaren (som jeg trodde alle brukte) så har han faktisk et lite poeng. En liten tekst hvor UFC utdypes, og misjonen vår forklares hadde gjort seg btw; feiteste avataren hittil pc enden@modem Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Selv om det står på titlebaren (som jeg trodde alle brukte) så har han faktisk et lite poeng. En liten tekst hvor UFC utdypes, og misjonen vår forklares hadde gjort seg btw; feiteste avataren hittil pc enden@modem ...og derfor (som det har blitt påpekt av meg selv og andre) kommer det et slagord/forklaring i pølsa. Snart nyttår = nyttårskleding på avataren. (håper flere kommer med nyttårsmoddede avatarer snart) *knegg, knegg* @ enden med modemet sitt. Lenke til kommentar
Mandible Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Det var bare et vennligsinnet tips for å gjøre siden mer brukervennlig. Det er faktisk sjelden jeg ser på titlebaren hver gang jeg kommer til en ny side. Ser som regel på overskriften og eventuell fengende grafikk. Om ikke det er nok til å fange interessen min kan det godt hende jeg drar videre. Tror faktisk at flere er som meg... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Det var bare et vennligsinnet tips for å gjøre siden mer brukervennlig. Det er faktisk sjelden jeg ser på titlebaren hver gang jeg kommer til en ny side. Ser som regel på overskriften og eventuell fengende grafikk. Om ikke det er nok til å fange interessen min kan det godt hende jeg drar videre. Tror faktisk at flere er som meg... Godt mulig! Og beskrivelsen kommer også, i pølsa til høyre for logo. Eller at beskrivelsen kommer på annen måte. Takker for du påpeker sånne ting iallefall. Ser meg litt blind på det selv, da jeg seffers vet hva siden handler om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå