haugsand Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Koden provoserer fram til noen aksjonsgrupper, blant annet "Anti <font> Force" og "Anti Overdreven Bruk av Inline-Styles group". Er et bra design, men personlig liker jeg ikke akkurat den stilen. Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 som jeg sier poleca, jg har smak for dine layouts. ikke noe mindre og kunn mer enn sweeeeeet! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 Koden provoserer fram til noen aksjonsgrupper, blant annet "Anti <font> Force" og "Anti Overdreven Bruk av Inline-Styles group". Venta vel egentlig bare på det. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Koden provoserer fram til noen aksjonsgrupper, blant annet "Anti <font> Force" og "Anti Overdreven Bruk av Inline-Styles group". Venta vel egentlig bare på det. Jeg har et rykte å ta vare på Dessuten er jeg medlem av den nyoppstartede ordenen "Kodeperfeksjonisterne". Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Jeg har et rykte å ta vare på Dessuten er jeg medlem av den nyoppstartede ordenen "Kodeperfeksjonisterne". oh fårjegværemed? Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Jeg har et rykte å ta vare på Dessuten er jeg medlem av den nyoppstartede ordenen "Kodeperfeksjonisterne". oh fårjegværemed? Såklart, men jeg tviler på at jeg orker å hive opp en side i første omgang Må få ferdig min personlige side først. Lenke til kommentar
PT Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 W3 liker ikke koden din Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Veldig bra, men jeg må gi dere litt pikkiarslum også. Bakgrunnen er utrolig kjedelig. Et fint mønster eller en gradient eller noe sånt, tror jeg hadde gjort seg. Tror også det hadde gjort seg bra med noe innhold eller slagord eller noe sånt på den flaten til høyre for logoen. Jeg får masterscroller (som er mitt nye ord på den største scrolleren, den som er til vanlig) i 1152x864. Tror du kan kutte vekk litt både over og under for å få vekk denne. Kanskje hadde det også vært mulig med noe system som gjorde at siden "trøkte seg sammen" til en viss level...? (Ikke det at jeg sitter på noe løsning) Noe flere farger hadde muligens livnet opp litt. Savner forøvrig litt mer argumentasjon for _hvorfor_ Times suger.. (Jo, jeg vet hvorfor times suger, med dpi og alt det der, og jeg synes også at times suger bigtime, men dog.) Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 W3 liker ikke koden din Se. Se. Se hvor det bryr meg. Ikke første gangen jeg har havnet i basketak med W3-validatoren for å si det sånn. Så lenge det ser greit ut på skjermen og funker, er det ett phett for meg. Jeg er ikke satyrium, enden eller FuLu. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 W3 liker ikke koden din Se. Se. Se hvor det bryr meg. Ikke første gangen jeg har havnet i basketak med W3-validatoren for å si det sånn. Så lenge det ser greit ut på skjermen og funker, er det ett phett for meg. Jeg er ikke satyrium, enden eller FuLu. Takket være FrontPage. Lenge leve Notepad! Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Savner forøvrig litt mer argumentasjon for _hvorfor_ Times suger.. (Jo, jeg vet hvorfor times suger, med dpi og alt det der, og jeg synes også at times suger bigtime, men dog.) Sitter du på en kilde så host den opp. Kjørte et lite søk og fant ike så mye konkret. Det mest konkrete jeg fant var en side som argumenterte for å fjerne muligheten til å endre font på sider Merk at dette var et _lite_ søk Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 Veldig bra, men jeg må gi dere litt pikkiarslum også. Bakgrunnen er utrolig kjedelig. Et fint mønster eller en gradient eller noe sånt, tror jeg hadde gjort seg. Tror også det hadde gjort seg bra med noe innhold eller slagord eller noe sånt på den flaten til høyre for logoen. Jeg får masterscroller (som er mitt nye ord på den største scrolleren, den som er til vanlig) i 1152x864. Tror du kan kutte vekk litt både over og under for å få vekk denne. Kanskje hadde det også vært mulig med noe system som gjorde at siden "trøkte seg sammen" til en viss level...? (Ikke det at jeg sitter på noe løsning) Noe flere farger hadde muligens livnet opp litt. Savner forøvrig litt mer argumentasjon for _hvorfor_ Times suger.. (Jo, jeg vet hvorfor times suger, med dpi og alt det der, og jeg synes også at times suger bigtime, men dog.) Endelig noe negativt som går på design. Har prøvd med forskjellige patterns og gradients som bakgrunn, men det funka lissom ikke helt. Slagordet _var_ der, men ble på mystiks vis tatt bort. Nei seriøst, jeg må få til en fin tekst effekt først. Mer innhold kommer jo selvfølgelig, skal være enig i det er litt tynt enda. Men det kan være litt vanskelig å argumentere noe som alle vet er elendig i utgangspunket, det blir litt sånn; "Fortell meg noe jeg ikke vet!" Siden har en "upper" marg på 30px, kan nok spare litt plass her ja. Flere farger jah? Hmmm.. vil ikke få samme effekt dah, dessuten må 100vis av filer da endres, da jeg ved et uhell merga alle layers i psd-fila, lagra og lukka uten jeg var klar over det. Slik er det med den saken. Takker for tilbakemelding. Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 dessuten må 100vis av filer da endres, da jeg ved et uhell merga alle layers i psd-fila, lagra og lukka uten jeg var klar over det. Godt at selv du driter deg ut med ps Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 dessuten må 100vis av filer da endres, da jeg ved et uhell merga alle layers i psd-fila, lagra og lukka uten jeg var klar over det. Godt at selv du driter deg ut med ps Hvem har ikke gjort det der? Onkel Mikaels Gode Råd (OMGR™): Lag alltid en sikkerhetskopi av ting du har jobbet ei stund med. Merging av layers skal kun foregå under spesielt kontrollerte omstendigheter. Lenke til kommentar
PT Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) En lilla strek? EDIT: I Opera 7.23 Endret 22. desember 2003 av PT Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 En lilla strek? ikke hos meg..? Men faktisk hadde en fargerik mouseover, kanskje lilla, gjort seg på linker. Tror pc har gått byssanlall Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Flott side. Hehe, you've done it again. Men en ting: Jeg greide ikke å laste ned Lifesaverne... Vet ikke om de skal være nedlastbare enda, tenkte bare jeg skulle nevne det. DanielP Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Syns du skal gå over og bruke litt CSS i et eksternt stilark for å definere font-properties, når sida handler om å unngå stygge fonter (og da også indirekte om rotete kode , synest eg ) Men sweeet design, har eg sagt før, men fremdeles er det litt ironisk at ei så flott side, som handler om "unngå stygge fonts" har en tilnærma "uleselig" font i hovedmenyen Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Forresten, under basic sollutions: Det heiter "Choice", og ikkje "Choise". "Of" og ikkje "off". Får forresten horisontal scroll på noken av undersidene. Dvs, dei undersidene der det er vertikal scroll i "iframen" får eg også horisontal scroll i. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Very nice, ideen er flott og den endte opp som en bookmark Ikke giddet å sett over kode osv, men den fungerte greit i Opera. Er vel noen skrivefeil her og der, som f.eks exaxtly på solution siden Men sånt kan man rense opp etterhvert. Ser at dere bruker iframe, grunn til at det ble det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå