PoleCat Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Etter noen harde dager med intens jobbing, har jeg, Dunestar og enden fått ferdig den nye versjonen av UFC. Denne gang er det kommet med en god del mer innhold og ting ser ut til å fungere bra. Nå vil jeg gjerne høre hva dere synes om siden, og om det som er der. Hvordan ser det ut designmessig? Er det noe vi har glemt? Noe som ikke burde brude være med? Finner dere noen bugs? Altså; gjør som dere er vant med, gi oss deres mening! LINK; ufc.demoted.org EDIT: Glemte link. Endret 22. desember 2003 av PoleCat Lenke til kommentar
robgar Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Likte den, ser at jeg er under medlemmer, men jeg har ikke fått kortet av deg enda Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Du vet hva jeg synes *sikle litt mer* Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 Likte den, ser at jeg er under medlemmer, men jeg har ikke fått kortet av deg enda Les på siden. Vi mangler info. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 /me også synes den er najs! Bombe, det da! Lenke til kommentar
falut Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Meget pent Har lyst å bli like god i webdesign som dere er en gang Edit: trur det er en skriveleif på sida deres..."Signup camaign started!" Endret 22. desember 2003 av _-Joacim-_ Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Pokker at du ikke ga meg den siden, men brukte den til UFC... Hva med den til meg Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 Meget pent Har lyst å bli like god i webdesign som dere er en gang Takker for det! Øvelse gjør deg ikke mester, men bedre! Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 litke veldig godt. ser veldig seriøst ut.. tror de "stygge-font-brukerne" tar skrekken nå.. en ting though, synes kanskje det ble litt mye emboss i headeren. ellers stilig. jeg må forresten scrolle i Opera, men det er på grunn av verktøylinjene.. må scrolle litt i IE auch. kunne kanskje flyttet siden litt lengre opp.. bare småting. ellers veldig bra side, gjennomført. likte veldig godt "UFC" skriften i headeren, sehr gut PoleCat es freut mir. Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 scrolle? Sitter du på 640*480 eller? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Lekkert! Dog, synes teksten på designet har en tendens til å bli litt for kompakte, og litt vanskelige å lese, men det er bare småting. Hadde også ventet meg et eller annet i den "pølsa" like ved ufc-logoen, ser litt tomt ut. Men,som sagt, det er jo bare småting, siden er helt svinaktig stilig! Godt jobbet! Endret 22. desember 2003 av flodhest Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) scrolle? Sitter du på 640*480 eller? nope, her er det plain 1024x768, mulig det er noe med verktøylinjene i IE og, liker å ha det my way. men altså bare for å gjøre det klart ikke 640x480 eller 800x600 her.. Endret 22. desember 2003 av Smidt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Bad Examples: Forus vgs. Går der selv og er vel ikke helt enig i det der. Paradoksalt nok har webmasteren en sykelig stor interesse for fonter og er utrolig dyktig (har ham i typografi). Han henger rundt på font-messer i Europa. Vi har en utrolig genial flash side liggende laget av denne gutten, men den er ikke og blir ikke lagt ut. Greit nok at siden ikke er bra, men fonten; arial er jo glimrende til web. Litt stor kanskje. Siden var forøvrig veldig bra. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Veldig, veldig bra Men scrollbaren i venstre Boks er usynlig :O Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) til wh1t3inc.: MUSIKKHÆLVETTE. Hadde ikke AMF gått av med døden skulle jeg raslet med sablene! edit; la inn adresse UFC-gutter, oppdater linken i siggen deres Endret 22. desember 2003 av enden Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 . Vi har en utrolig genial flash side liggende laget av denne gutten, men den er ikke og blir ikke lagt ut. en sak for AMF Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Leif har besøkt dere, under good examples skal det være deviantart.com Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Bad Examples: Forus vgs. Går der selv og er vel ikke helt enig i det der. Paradoksalt nok har webmasteren en sykelig stor interesse for fonter og er utrolig dyktig (har ham i typografi). Han henger rundt på font-messer i Europa. Vi har en utrolig genial flash side liggende laget av denne gutten, men den er ikke og blir ikke lagt ut. Hmm. Dette eksempelet plukket jeg ut. Ikke nødvendigvis en stygg font, men jeg synes det viser at fonter bør kodes, og ikke lages i grafikk. Dette gjør fonta kornete og vanskelig å lese. Jeg tenkte kun på splashen. Dette er grunnen. Har snakket med mannen og han er _DYKTIG_! Lenke til kommentar
PT Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Digg design Må oppdatere signaturen jeg. EDIT: Update - finito. Endret 22. desember 2003 av PT Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 Leif har besøkt dere, under good examples skal det være deviantart.com Takker, Flodhest. Oppmerksom som alltid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå