Gå til innhold

The Brand New UFC!

Anbefalte innlegg

Etter noen harde dager med intens jobbing, har jeg, Dunestar og enden fått ferdig den nye versjonen av UFC. Denne gang er det kommet med en god del mer innhold og ting ser ut til å fungere bra.

Nå vil jeg gjerne høre hva dere synes om siden, og om det som er der.

Hvordan ser det ut designmessig? Er det noe vi har glemt? Noe som ikke burde brude være med? Finner dere noen bugs?

Altså; gjør som dere er vant med, gi oss deres mening!

LINK; ufc.demoted.org

EDIT: Glemte link. :blush:

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

litke veldig godt. ser veldig seriøst ut.. tror de "stygge-font-brukerne" tar skrekken nå.. en ting though, synes kanskje det ble litt mye emboss i headeren. ellers stilig.

jeg må forresten scrolle i Opera, men det er på grunn av verktøylinjene.. må scrolle litt i IE auch. kunne kanskje flyttet siden litt lengre opp..

bare småting. ellers veldig bra side, gjennomført.

likte veldig godt "UFC" skriften i headeren, sehr gut PoleCat es freut mir.

Lenke til kommentar

Lekkert! Dog, synes teksten på designet har en tendens til å bli litt for kompakte, og litt vanskelige å lese, men det er bare småting.

Hadde også ventet meg et eller annet i den "pølsa" like ved ufc-logoen, ser litt tomt ut.

Men,som sagt, det er jo bare småting, siden er helt svinaktig stilig! Godt jobbet! :thumbup:

Endret av flodhest
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Bad Examples: Forus vgs.

Går der selv og er vel ikke helt enig i det der. Paradoksalt nok har webmasteren en sykelig stor interesse for fonter og er utrolig dyktig (har ham i typografi). Han henger rundt på font-messer i Europa. Vi har en utrolig genial flash side liggende laget av denne gutten, men den er ikke og blir ikke lagt ut.

Greit nok at siden ikke er bra, men fonten; arial er jo glimrende til web. Litt stor kanskje.

Siden var forøvrig veldig bra.

Lenke til kommentar
Bad Examples: Forus vgs.

Går der selv og er vel ikke helt enig i det der. Paradoksalt nok har webmasteren en sykelig stor interesse for fonter og er utrolig dyktig (har ham i typografi). Han henger rundt på font-messer i Europa. Vi har en utrolig genial flash side liggende laget av denne gutten, men den er ikke og blir ikke lagt ut.

Hmm. Dette eksempelet plukket jeg ut. Ikke nødvendigvis en stygg font, men jeg synes det viser at fonter bør kodes, og ikke lages i grafikk. Dette gjør fonta kornete og vanskelig å lese. Jeg tenkte kun på splashen. Dette er grunnen.

Har snakket med mannen og han er _DYKTIG_! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...