Zamoht Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Mitt 4 måneder gamle sapphire radeon 9600 PRO har begynt å klage.. Noen ganger kommer det en slags stønnelyd fra vifta og det høres ut som det er noe som skraper borti noe annet. Er dette en ting jeg kan få reparert hos komplett? Noen som har gjort dette? Eventuellt finnes det metoder å reparere dette på? Olje el. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 vist du prøver å reparere det selv kan du vel si farvell til garanti o.l men vist det lager rare lyder burde det jo ikke være noe problem å få et nytt.. men det tar litt tid å sende inn og få sendt tilbake et nytt Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Fikk det samme problemet jeg også, men det ble bedre etter at jeg klokket det ned til standar hastighet. Kjøpte meg Thermaltake Gigant II Heatpipe og nå er det lydløst og kraftig overklokka Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 oj.. den kjøleren var jo bokstavelig talt feit Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 det var en stor kjøler, det Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 thermaltaken er fin ja... Bytter jeg kjøler mister jeg vel garantien? Er klar over at det tar litt tid, men komplett pleier å være relativt raske å ha med å gjøre i slike saker.. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 thermaltaken er fin ja... Bytter jeg kjøler mister jeg vel garantien? Er klar over at det tar litt tid, men komplett pleier å være relativt raske å ha med å gjøre i slike saker.. Ikke regn med altfor rask behandling pga ferie og jul, nyttår iallefall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå