CryptoGold Skrevet 12. mai 2019 Del Skrevet 12. mai 2019 Hei,Jeg skal snart flytte til Oslo og vurderer å kjøpe bolig. Ser etter plasser med kort avstand til Oslo Sentral Stasjon, (under 20min helst) og der transport er ledig hver 15min. Er du noen som kjenner bra område å bo mtp miljø, transport? Plasser som jeg vet kan være aktuelt: Lillestrøm - 10min Helsfyr Tbane - 11min Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 12. mai 2019 Del Skrevet 12. mai 2019 Skitoget bruker cirka 20 minutter, men jeg vet ikke hvor lett det er å finne bolig rett ved togstasjonen. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 12. mai 2019 Del Skrevet 12. mai 2019 (endret) Hei, Jeg skal snart flytte til Oslo og vurderer å kjøpe bolig. Ser etter plasser med kort avstand til Oslo Sentral Stasjon, (under 20min helst) og der transport er ledig hver 15min. Er du noen som kjenner bra område å bo mtp miljø, transport? Plasser som jeg vet kan være aktuelt: Lillestrøm - 10min Helsfyr Tbane - 11min Budsjett er VELDIG greit å opplyse om... Er jo store prisforskjeller innad i Oslo. Evt om du flytter alene eller sammen med kone,fire unger, bikkje, tre kaniner og to katter. Endret 12. mai 2019 av awesnes Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. mai 2019 Del Skrevet 12. mai 2019 Om du ikke "kjenner" Oslo så ville jeg leid i første omgang i det området du ser for deg, for å føle litt på det. Ski, som nevnt over her, er et veldig godt tips, fordi tog mellom Ski og Oslo S vil ta 11 minutter når det togstrekket er ferdig i 2022. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå