Knut B Skrevet 12. mai 2019 Del Skrevet 12. mai 2019 Vi testet den nye vindtunnelen på Gardermoen. Fire kraftige vifter gir lufthastighet på opptil 300 km/t Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 12. mai 2019 Del Skrevet 12. mai 2019 Hvor mye energi blir brukt til dette leketøyet ? Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 12. mai 2019 Del Skrevet 12. mai 2019 Hvor mye energi blir brukt til dette leketøyet ? De skriver at det er 4x400 Hk i motorene, så da blir det ca 1200 kW, pluss tap i omformere og trafoer. Ca 1500 kW er sikkert rimelig å anta. Om de kjører den 7 timer i døgnet så blir det 10,5 MWh per døgn Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 12. mai 2019 Del Skrevet 12. mai 2019 Vet ikke om spørsmål om energibruket var vinklet negativt eller ikke, men så lenge de betaler for strømbruken sin så ser ikke jeg noe problem iallefall. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 12. mai 2019 Del Skrevet 12. mai 2019 Vet ikke om spørsmål om energibruket var vinklet negativt eller ikke, men så lenge de betaler for strømbruken sin så ser ikke jeg noe problem iallefall. All den tid man har varmekabler montert utendørs og bruker megawatt på bitcoinmining, så ser jeg ikke noe problem i å leie ut en vindtunnel. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå