Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 11. mai 2019 Del Skrevet 11. mai 2019 Jeg er ute etter å kjøpe meg en smartklokke. Jeg er ute etter følgende funksjoner: Søvnregistrering Pulsmåling Lagring av musikk på den som kan spilles av via bluetooth GPS som forteller meg hvor jeg skal gå. Batteriet må gjerne vare flere dager. Finnes en slik klokke til en ok pris? Hva anbefales? Jeg bruker både iPhone og Androidtelefon, så jeg er ikke bundet til noen leverandør. Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 12. mai 2019 Del Skrevet 12. mai 2019 Høres jo ut som at du klarer deg fint med en pulsklokke med smart funksjoner. Garmin går langt i å fungere som en smartklokke. Vil anbefale Garmin Forerunner 645 Music, Fenix 5 Plus modellene, Vivoactive 3 Music eller nye Forerunner 245 Music. https://www.hardworkout.no/pulsklokker-treningsklokker-best-i-test/ Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. mai 2019 Del Skrevet 12. mai 2019 Skal du ha lagring av musikk og GPS navigering så får du ikke mere enn 1 eller 2 dagers batteritid. Her er vel Ticwatch Pro muligens eneste med vittig batteritid, men den har en eldgammel prosessor. Ditcher du dette så har du f.eks Huawei Watch GT som har 2 ukers batteritid. Den får du billig på finn.no nå siden den fulgte med Huawei P30 pro i en kampanje nylig. Den har søvnmåling og konstant pulsmåling, men GPSen kan bare brukes til å logge trening og ikke for navigering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå