Nysgjerrig3 Skrevet 11. mai 2019 Del Skrevet 11. mai 2019 Er det en lang prosess å bli fosterhjem? Hvordan har dere erfart dette? Hvilken alder er det på barnet? Er du alene eller er dere flere som har tatt imot barnet/ungdommen? Jeg er alene. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 Bare via sjefen Han tjener helvetes fett på det.. Derfor han gjør det. 5 Ungdommer i hjemmet og alle jobber på lager og tjener sine egne penger, Han får leie fra de også. Han bygde ut huset og ga alle en liten leilighet hver. Tror ikke de har det vondt altså, men han utnytter systemet da ungdommene er så å si selvgående og klarer seg selv. Har lite tro på systemet pga denne enkelthendelsen..SÅ kan vell ikke være så vanskelig. Anonymous poster hash: f61ca...2ef 1 Lenke til kommentar
Nysgjerrig3 Skrevet 30. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2019 Bare via sjefen Han tjener helvetes fett på det.. Derfor han gjør det. 5 Ungdommer i hjemmet og alle jobber på lager og tjener sine egne penger, Han får leie fra de også. Han bygde ut huset og ga alle en liten leilighet hver. Tror ikke de har det vondt altså, men han utnytter systemet da ungdommene er så å si selvgående og klarer seg selv. Har lite tro på systemet pga denne enkelthendelsen..SÅ kan vell ikke være så vanskelig. Anonymous poster hash: f61ca...2ef Har han hatt dem som barn også da? Dette hørtes rart ut. Mulig det heter noe annet, og at det er en annen ordning, men jeg kjenner jo ikke sjefen din så det vet jeg ikke. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå