xrays Skrevet 10. mai 2019 Del Skrevet 10. mai 2019 Hva er best å velge, kebony eller vanlig trykk impregnert? Lenke til kommentar
Oter Skrevet 10. mai 2019 Del Skrevet 10. mai 2019 det kommer vel ann på om du vil ha vedlikeholdsfri terrassebord,eller ikke,og om du vil ha den grå overflaten de vedlikeholdsfrie terrasseborden blir med tiden og om du vil betale prisen for det,koster endel mere en vanlig cu Lenke til kommentar
xrays Skrevet 11. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2019 (endret) det kommer vel ann på om du vil ha vedlikeholdsfri terrassebord,eller ikke,og om du vil ha den grå overflaten de vedlikeholdsfrie terrasseborden blir med tiden og om du vil betale prisen for det,koster endel mere en vanlig cu Ja jeg vet de blir grå, men de kan beises leste jeg. Men det grå vil vel skinne igjennom uansett.. Endret 11. mai 2019 av xrays Lenke til kommentar
kremt Skrevet 11. mai 2019 Del Skrevet 11. mai 2019 Velger som regel det billigste selv. Standard 28x120 terrassebord på tilbud, disse ligger vel på 10-12 kroner meteren. Da har du terrase for de neste 20 år uten å gjøre noen ting med den. Lenke til kommentar
Oter Skrevet 11. mai 2019 Del Skrevet 11. mai 2019 Ja jeg vet de blir grå, men de kan beises leste jeg. Men det grå vil vel skinne igjennom uansett.. skal du beise dem,så er det vel bortkastet og kjøpe vedlikeholdsfrie terrassebord som koster nesten 6 ganger mer en cu Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 13. mai 2019 Del Skrevet 13. mai 2019 Kompositt er vel det beste med tanke på vedlikehold. Bare å vanne og børste hver vår, så er man klar for en ny sesong. 20 år garanti sånn ca. Dyrt som fy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå