steinjarle Skrevet 10. mai 2019 Del Skrevet 10. mai 2019 Og lover mer informasjon allerede neste måned.Square Enix viser ny trailer for Final Fantasy VII Remake Lenke til kommentar
ECUUXKZJ Skrevet 10. mai 2019 Del Skrevet 10. mai 2019 Neste måned er det 4 år siden remaken ble presentert. Mange håpet å få en oppdatering i går natt, dessverre var oppdateringen å vente nok en måned på oppdateringer. Traileren viser fortsatt kun begynnelsen av spillet, og ingen andre karakterer enn fra eldre trailere. Blir ikke overraska om dette blir et PS6 spill. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 11. mai 2019 Del Skrevet 11. mai 2019 At det kommer betyr ikke at det blir bra eller verdt ventetiden. Lenke til kommentar
ZweiNor Skrevet 13. mai 2019 Del Skrevet 13. mai 2019 At det kommer betyr ikke at det blir bra eller verdt ventetiden. nei vel? Er det noen som har påstått det da? Eller antar du bare først som sist at det blir dårlig? Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 14. mai 2019 Del Skrevet 14. mai 2019 Jeg fikk vite om nyutgivelsen i 2015. I mellomtiden vi alle har ventet, rakk jeg å få ny samboer, ny utdannelse, 2 barn, fast jobb og frisk økonomi. Jeg har derimot ikke en gamer PC lenger. Takk skal dere ha square enix for den raske jobben dere har gjort. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå