DraZeN Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Mitt stakkars logitech tastatur, dårlig kvalitet tatt med sucky logitech webcam Lenke til kommentar
zeronz Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 er det ditt tastatur? Lenke til kommentar
zeronz Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Jupp trenger ikke aa spore hvordan du greide det... men hvordan gjor du det? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Hvorfor ødlegge et så fint tastatur? Tenk på de sultne barna i Afrika Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Akkurat makan til mitt! Har slått hardt i det jeg også , men det har ikke blitt sånn... Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 hmm.. litt vanskelig å skrive på? nytt design vertfall Lenke til kommentar
PT Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Det er jo plassbesparende. Nå kan du henge det opp i ett hjørne, og vips så har du funnet opp en alternativ skrivemetode. Og ja, du må jo tenke på de sultne barna i afrika. Hører vel egentlig hjemme i humor denne Endret 22. desember 2003 av PT Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 hmm.. litt vanskelig å skrive på? nytt design vertfall Skal skape en ny cs-trend , må bare bli like god som hiton eller hva de heter , så tilslutt gjør alle det der med tastaturene sine (cs freakene). Hvordan jeg gjorde det, vel , du kan jo tenke , jeg har hender som alle andre Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Jupp trenger ikke aa spore hvordan du greide det... men hvordan gjor du det? Tipper han satt å spillte CS på nettet da en hoppa fram og skjøt han i skollten. Endret 22. desember 2003 av Pomfri Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 Jupp trenger ikke aa spore hvordan du greide det... men hvordan gjor du det? Tipper han satt å spillte CS på nettet da en hoppa fram og skjøt han i skollten. Jeg liker ikke cs Hendte under NFSU faktisk ^^ Lenke til kommentar
EC Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Hvorfor ødlegge et så fint tastatur? Tenk på de sultne barna i Afrika Så send dem middagsrestene! Lenke til kommentar
falut Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Det bruker jeg å si til mudern når vi har fisk Bruker å bli litt forbanna når jeg spiller jeg også... Ødlagte databoredt med bare hendene når jeg spillte UT. Sinne gir styrke! Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Sinne når man spiller? Vel, kjenner meg igjen. En kompis fikk stikke med samme utseende i går, når vi spilte LockOn. Ble vanskelig å fly med etterpå. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Stilig, sånn har jeg å Lenke til kommentar
zed Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Hmm, åssen greide du å ødlegge det så max? Du må suge i cs... Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 Har jeg sagt at jeg spilte cs ? Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 Hvorfor ødlegge et så fint tastatur? Tenk på de sultne barna i Afrika Så send dem middagsrestene! Hehe , når jeg kaster mat så sier folka jeg må tenke på de sultne barna som graver i søppelkasser etter mat, da sier jeg : "Ja og når jeg hiver mat så slipper dem å grave forgjeves" Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Nice Endeli noen som vet hva logitech skal brukes til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå