p0zz Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Jeg starter pcen, med helt fungerende PSU, men jeg fikk beskjed her sist at kanskje det er jordefeil i den ene gamle HD`en min. Burde jeg kvitte meg med den ? siden problemet fortsetter når jeg spiller en stund? Krevende spill? En annen ting, pcen skrur seg av når jeg klokker den til Org. hertz- På forhånd takk for svar og GOD JUL! Lenke til kommentar
Mira Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Kan jo prøve deg fram lit, bytt til en annen disk f.eks. Eller hvis du har to disker, så prøver du å ta ut en. evnt, kan du jo ta med disken din og sette den i en annen maskin. Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Det er vel feil med PSUen, lol sist gang jeg og en kamerat hadde jordfeil spregtes PSUen LOL, jeg holde på og dø da. var i shocktilstand i 2 timer, heldig vis så fant faren til kompis'n aldri det ut skaff deg ny PSU, hvis du har dårlig råd har Q-tec gode pris/kvalitet PSUer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå