pgdx Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Hva med å bestille henne til TG '04 ? Kostet bare 200 kroner timen, elns. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 200,-/time er ikke gæli det altså Lenke til kommentar
lperik Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) 200,-/time er ikke gæli det altså fysj å fy! Endret 29. desember 2003 av lperik Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Ser liksom ikke for meg Aragorn (avataren din) sikle sånn etter en middels kjip norsk modell. Jeg synes for min del ikke at hun er sååååå pen, og kunne lett valgt ut en god håndfull penere jenter fra Bergensområdet uten problem her på stående fot. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) Ser liksom ikke for meg Aragorn (avataren din) sikle sånn etter en middels kjip norsk modell. Alle har nå hver sin smak og takk for det. EDIT: Jeg synes for min del ikke at hun er sååååå pen, og kunne lett valgt ut en god håndfull penere jenter fra Bergensområdet uten problem her på stående fot. Kjenner mange pene jenter, men det er ikke hver dag man ser de med samme påkledningen som på de bildene som har blitt postet. Sikleavataren ble brukt fordi den passet best i den sinnsstemningen jeg var i der og da Endret 29. desember 2003 av lperik Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Nå har jeg kikka litt på de andre modellene (mye fint og mye rart). Er ikke dette hun som pleier å sitte å prate tomprat og SMS på MessTV? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 e dette blitt babe-thread 2 eller noe sånnt??? Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Bare meg som ikke klarer å holde meg til topic Lenke til kommentar
fAight Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) den sida til msr var ikke akkurat bra... Fant derimot en fin musikkvideo på sida, hvor alle modellene var med. Kan visst leie "dem" for 22 000 kr - "Partypakke" Partypakke Endret 29. desember 2003 av ridgea Lenke til kommentar
L.. Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 [quote name='ridgea' date='29/12/2003 : 18:36']den sida til msr var ikke akkurat bra... Fant derimot en fin musikkvideo på sida, hvor alle modellene var med. Kan visst leie "dem" for 22 000 kr - "Partypakke" [url="http://www.galaxee.no/lovers_video.asf"]Partypakke[/url][/quote] Aner jeg en smule mye silikon med i den party pakken?? Mye bra, men meget mye annet stylet versjoner også. Manglet bare Tanja Hansen for å fullføre det hele liksom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå