dan992 Skrevet 9. mai 2019 Del Skrevet 9. mai 2019 (endret) har ikke regningen foran meg, da jeg spør for en bekjent. så er i ca beløp. Jeg har tidligere spurt i skranken hva det koster, og ble fortalt 538kr + nøkkelkort på 100kr. Leste ikke det med liten skrift. Til info betaler jeg 350 i måneden som student mot 12 måneders bindingstid. 538 uten binding virket "normalt." Godtroende som vi var, tok vi dette for god fisk, meldte inn personen via mobil, og var i fucket format. uten binding kommer det tilleggsgebyr på oppstart 400kr. nøkkelkort 100kr (viste vi om) 250kr for årlig vedlikehold av nøkkelkort som kommer i februar (dette kom nå) Minstetid fakturering er 2 måneder ved oppstart av avtalegiro. 538 * 2 + 400 + 250 + 100 + x? 1837kr for en fuckings måned. 538 er en sinnsyk pris for en måned i utgangspunktet. Vet vi skulle lest det med liten skrift (mobil). men 1 måned totalt 1836kr!! så vi ikke komme. Dette er utrolig synd og er penger studenten ikke har. Noen råd? Endret 10. mai 2019 av dan992 Lenke til kommentar
aomt Skrevet 9. mai 2019 Del Skrevet 9. mai 2019 14 dagers angrerett når du har bestilt via mobil? Lenke til kommentar
dan992 Skrevet 9. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2019 (endret) 14 dagers angrerett når du har bestilt via mobil? Akkurat gått ut med et par dager. Endret 9. mai 2019 av dan992 Lenke til kommentar
dan992 Skrevet 9. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2019 angrefrist/angrerett er ikke informert om på noen måte. Lenke til kommentar
aomt Skrevet 9. mai 2019 Del Skrevet 9. mai 2019 Du kan i alle fall klage på 250kr for "vedlikhold" da det har ingenting med saken å gjøre (slik eg ser det). Om du skal trene april - juni, så skal ikkje du betale noe vedlikholdsgebyr for nøkkelkort som blir sendt i feb.Ellers så kan du også prøve deg på 14 dagers etter at betalingen var gjennomført e.l., se om det fungerer? Det var jo først når du fikk rekning/mottok varen at du kunne se heile beløpet, men den er litt tyn. Lenke til kommentar
dan992 Skrevet 9. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2019 (endret) Du kan i alle fall klage på 250kr for "vedlikhold" da det har ingenting med saken å gjøre (slik eg ser det). Om du skal trene april - juni, så skal ikkje du betale noe vedlikholdsgebyr for nøkkelkort som blir sendt i feb. Ellers så kan du også prøve deg på 14 dagers etter at betalingen var gjennomført e.l., se om det fungerer? Det var jo først når du fikk rekning/mottok varen at du kunne se heile beløpet, men den er litt tyn. De har ikke informert om angrerett. dermed kunne personen heller ikke vite om denne rettigheten. kan jo gå ut ifra at vi ikke hadde dette, noe som de er pliktet å opplyse om? Dermed mener jeg at det er urimelig og misvisende å ikke være fullt informert om dette. noe slikt? Endret 9. mai 2019 av dan992 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. mai 2019 Del Skrevet 9. mai 2019 Hvilket treningssenter? Så vi kan unngå det, og/eller finne smutthull for deg Lenke til kommentar
dan992 Skrevet 9. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2019 (endret) Hvilket treningssenter? Så vi kan unngå det, og/eller finne smutthull for deg Har jeg lov å skrive hvilken bedrift det gjelder? Vil være forsiktig med å henge ut på forum. en saklig tilbakemelding på google derimot. Endret 9. mai 2019 av dan992 Lenke til kommentar
dan992 Skrevet 10. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2019 (endret) Det er helt innafor å fortelle. Så i teorien, kunne overskriften like gjerne hatt navnet på bedriften, uten at jeg blir saksøkt for hva jeg mener er urimelig? Endret 10. mai 2019 av dan992 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. mai 2019 Del Skrevet 10. mai 2019 Ja. Hvertfall så lenge du ikke kommer med direkte løgner. "Sats drives av pedofile satanister!" er selvsagt ikke greit. Men å nøytralt legge frem din side av en sak skal du ikke være redd for. 1 Lenke til kommentar
nirolo Skrevet 10. mai 2019 Del Skrevet 10. mai 2019 Så i teorien, kunne overskriften like gjerne hatt navnet på bedriften, uten at jeg blir saksøkt for hva jeg mener er urimelig? Å fortelle om dine opplevelser som kunde er ikke grunnlag for søksmål eller erstatning. 1 Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 12. mai 2019 Del Skrevet 12. mai 2019 https://www.forbrukertilsynet.no/lov-og-rett/angrerettloven Brudd på enkelte av bestemmelsene vil kunne føre til at angrefristen utvides opp til 12 måneder. 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 12. mai 2019 Del Skrevet 12. mai 2019 (endret) Absurd. Ville snakket med ledelsen på senteret, og vurdert å ta det til lokalavis eller lignende om de ikke ønsker å finne en løsning. Både kunde og bedrift er tjent med at begge parter er fornøyd. Endret 12. mai 2019 av Akse Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 12. mai 2019 Del Skrevet 12. mai 2019 Står det som 250,- årlig for medlemskortet eller står det som administrasjonsgebyr? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå