Joachim_F Skrevet 9. mai 2019 Del Skrevet 9. mai 2019 Blood: Fresh Supply har akkurat blitt sluppet på nettet.Nittitallsskyteren Blood har fått nyversjon Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. mai 2019 Del Skrevet 9. mai 2019 Kult at de lagde dette, nå har ikke jeg noe forhold til Blood serien, men må kanskje prøves. Lenke til kommentar
DrOnline Skrevet 9. mai 2019 Del Skrevet 9. mai 2019 Elsker Blood. Husker det var noen edderkopper som kunne bite spilleren, og da oppsto det en eller annen kameraeffekt. Var ok det, men det gjorde at spillet ble out-of-sync når vi spilte multiplayer 1 Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 10. mai 2019 Del Skrevet 10. mai 2019 jeg huser kompisen min spilte dette i skjul fordi han fikk ikke lov å spille dette av faren sin 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 10. mai 2019 Del Skrevet 10. mai 2019 (endret) jeg huser kompisen min spilte dette i skjul fordi han fikk ikke lov å spille dette av faren sin Good old youth Endret 10. mai 2019 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå