Jesper Karsrud Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Skal lage en litt kul banner til en side som jeg lager, og skulle finne et lite bilde som jeg kunne bruke... Men: når jeg åpnet bildet i PS og skulle flytte det over til psd'en som jeg jobbet med, fungerte det ikke... layeret som skal flyttes er en .gif fil, er det derfor? må jeg da lagre gif'en som en psd fil, og så flytte over, eller er det en annen fancy løsning som jeg ikke vet om? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Image > Mode > RGB Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Eller grunnen kan være at GIF-filen er animert. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Eller grunnen kan være at GIF-filen er animert. Skal ikke ha noe å si, da vil du bare få opp første framen i PS, mens alle i IR. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 Tusen takk PoleCat!!! da gikk alt strålende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå