rikkmund Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Kjøpte nettopp dette kabinettet fra Vsdata, og det jeg vil si er bare : Fy flate!! For et herlig kabinett. nydelig design og det beste var temperaturen.Før hadde jeg et Thermaltake Xaser III kabinett med 7 vifter(Brukte bare 5). Hadde som idle temp på ca.50 grader på min amd2400+ prosessor, men med AOpen A600A sank den til 37-39 idle. Og det med bare en 12cm i bakkant og tunnelen da så klart. Og psuen høres nesten ikke. Dette er den desidert beste julegaven jeg har kjøpt noen gang. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Helt enig med deg. Disse aluminiums kabinettene er svært bra. Har selv H600A og H600B som også er bra kabinett. Endret 22. desember 2003 av John Kr Lenke til kommentar
DocJ Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Sitter å venter på spenn så jeg får henta ut mitt fra Posten Gleder meg som en unge til å hente det Får håpe jeg blir like fornøyd! Men åssen er støyen? Noe mer? Mindre? Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Lettere kabinettet er lettere er det å få støy i det, men trur ikke det er noe problem med dette kabinettet. Når du har en Fortron PSU med 120 mm vifte så er kabinettet så godt som lydløst. Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Fint du postet dette Skal kjøpe meg et nytt kabinett etter jul og det står mellom begge de 2 du nevnte Tror jeg kjøper et Aopen kabinett Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 Er ingen som helst tvil om at støyen er nesten forsvunnet. Bråker like lite som min gamle Pentium 133mhz. En annen bra ting var at ledninger var festa langs skinner osv., så det er minimalt med ledninger som henger og slenger. Gled dere de som venter på denne Lenke til kommentar
mokkabønne Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 den pomper ganske den psu- vifta som er i psu en. har samme selv har vurdert og bytte den ut med noe kraftigere Lenke til kommentar
mokkabønne Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 den pomper ganske dårlig den psu- vifta som er i psu en. har samme selv har vurdert og bytte den ut med noe kraftigere jeg glemte noen ord i forrige melding Lenke til kommentar
shit89 Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Har selv et Thermaltake Xaser III som funker dritbra! Den viften som utgjør størst forskjell er viften i toppen mener nå jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå