Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Navn på felger

Anbefalte innlegg

Hei! 

Jeg er for tiden på utkikk etter nye felger til sommerdekkene mine, og har funnet et sett som jeg liker veldig godt. Problemet er at jeg ikke aner hva de heter, og hvor jeg kan skaffe disse. Håper på at det er noen erfarne her som kjenner igjen felgene, eller som vet hvor å skaffe tilsvarende. 

Tusen takk til alle svar :) 

Lenke til bilde: https://imgur.com/gallery/tR3kU8T

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

TE37 Volk/Rays står det i kommentarene.

Kan også være ESR SR07 https://tempedekk.no/content/esr-wheels-sr07-gloss-black

Dårlig bilde med dårlig fokus og vinklen gir dårlige detaljer.

Det er mange felg produsenter som har liknende design. https://wheelsshop.no/8.50x18_ET35_PCD5x114.3_NAV67.10_Bola+Wheels_B1_Gunmetal.faelg.html5?RimsAndWheels-carBrandId=4083&RimsAndWheels-carModelId=43540

Endret av syar2003
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mye knockoffs desverre.

Hvorfor dessverre? Jeg synes det er fint at man kan få god design til en fornuftig pris istedet for å betale merkeforhandler(jeg ser på deg audi) 38.000 for et felgsett.. Jeg kjøpte potato peelers fra danmark til 2k/felg, fungerer ypperlig.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Et annet spørsmål! 

Jeg er ganske sikker på at jeg kommer til å gå for en av felgene som er nevnt i denne diskusjonen, men lurer videre hvilke dekk jeg burde kombinere disse med? 

Tenker enten lavprofil, eller "vanlige" dekk - hva er best funksjonelt og utseendesmessig?

Lenke til kommentar

Et annet spørsmål! 

Jeg er ganske sikker på at jeg kommer til å gå for en av felgene som er nevnt i denne diskusjonen, men lurer videre hvilke dekk jeg burde kombinere disse med? 

Tenker enten lavprofil, eller "vanlige" dekk - hva er best funksjonelt og utseendesmessig?

Hvilken størrelse skal du ha på felgen? Om du går opp 4" fra originalfelg må du fort ha lavprofil for å beholde rulleomkrets.

Lenke til kommentar

Hvilken størrelse skal du ha på felgen? Om du går opp 4" fra originalfelg må du fort ha lavprofil for å beholde rulleomkrets.

Tenkte å gå for 18", som også er originalt på sommerfelg til bilen

Lenke til kommentar

Ingen kan hjelpe deg med dekkdimensjon så lenge du ikke sier noe om hva slags bil de er til

Ah beklager, trudde jeg hadde nevnt det i første kommentar! 

Det er en Mitsubishi Lancer 1.8 143 hk 2008-modell, med regnr CF48151

Lenke til kommentar

Korrekt dim i 18 tommer blir da 215/45-18. Ett kjapt søk viser at den dimensjonen er ganske dyr. 225/40-18 er lovlig og billigere hvis de får plass på bilen. I den dimensjonen får du Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 for ca 1000kr pr dekk på dekkonline

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...