cirka Skrevet 9. mai 2019 Del Skrevet 9. mai 2019 Jeg har tidligere brukt "noled" på Galaxy S6 til å varsle om hendelser (sms, mms, ubesvarte anrop, ladeprosent under lading...osv) Ved overgangen til S9, ser det ikke ut til at denne virker riktig. Jeg har vendt meg til ikke alltid å ha tlf i nærhet (kan for øvrig anbefales) og lar den ofte bare ligge i hylla. Er det noen som kan anbefale en app for dette? Som altså varsler om hendelser når telefonen ligger i "dvale"? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 9. mai 2019 Del Skrevet 9. mai 2019 (endret) Har du forsøkt forrige versjon? (Forutsatt at du bare har forsøkt nyeste versjon.) Endret 9. mai 2019 av mobile999 Lenke til kommentar
cirka Skrevet 9. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2019 Litt usikker. Men, versjonen jeg har nå, som er overført fra den gamle tlf (smart switch) er da i hvert fall 3 år... Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 9. mai 2019 Del Skrevet 9. mai 2019 Ok, da er det ikke så lett å gjette på hvilken versjon det dreier seg om. Sjekk om du klarer deg med Settings > Accessibility > Advanced settings > Notification Reminder. For varsel om "ferdigladet" batteri, så bruker jeg Accubattery. Lenke til kommentar
cirka Skrevet 10. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2019 Takker. Skal gjøre det en periode... Lenke til kommentar
cirka Skrevet 4. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2019 Etter litt googling, så ser jeg på diverse (også utenlandske) nettsider at "noled" er blitt borte for flere. Eneste som er mulig å finne er "noled weather"... Bare det at denne er helt ubrukelig, uten at man har "noled" appen??? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 4. juni 2019 Del Skrevet 4. juni 2019 Bare det at denne er helt ubrukelig, uten at man har "noled" appen??? Riktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå