fakey Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Se her Ja, alle de der har jeg prøvd, men ingen av dem fungerer.. Vet nesten ikke min armeste råd Lenke til kommentar
???????? Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Kan du poste problemet på nytt her? det var mye å lese på den siden. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 Når man registrerer seg mottar man en epost med en link til et sted hvor man gjør kontoen aktiv. Men om man ikke gjør dette innen 24 timer skal brukeren bli slettet. Funker ikke: <?php include "mysql_connect.php"; $query = "DELETE FROM usrsyst WHERE (unix_timestamp() - timeofreg) > 10 AND aktiv = ''"; mysql_query($query); ?> Hvis dere vil se alle måtene jeg har prøvd på kan dere se på d andre forumet.. Lenke til kommentar
???????? Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 unix_timestamp() - timeofreg? Gi oss et lite eksempel på en insert, og forklar de tidene litt nærmere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå