Gå til innhold

Trenger logo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

synes nesten vi skal innføre en "regel" om at folk som ber om logoer/headere og rene designer her skal vise til at de har bidratt med noe konstruktivt.

Mulig jeg høres drøy ut, men det fører kanskje til at folk slutter å mase + at folk kanskje prøver å bidra litt mer konstruktivt.

Forumet hadde en (desverre altfor) kort periode da det gikk sport i å lage guider og tester. Jeg har så smått prøvd å mekke litt småting her i websdesign, uten at de er lagt veldig merke til av andre enn den harde kjernen, men det skal endre seg utover våren når den nye siden min kommer opp. Da blir det høygir på guider med skikkelig design

Lenke til kommentar
Jeg har så smått prøvd å mekke litt småting her i websdesign, uten at de er lagt veldig merke til av andre enn den harde kjernen, men det skal endre seg utover våren når den nye siden min kommer opp. Da blir det høygir på guider med skikkelig design

/me regner med at når gfx.no er oppe og går, vil det komme en egen "Ask enden" kategori. :p

 

Fullt enig med deg i at i visse tilfeller av "lag-dette-til-meg"-tråder raver arrogansen alt for høyt. En ny bruker kikker litt gjennom trådene i denne delen og får en lys idè om at her er det utnyttelse av arbeidskraft og kloke hoder å hente.

Slik bør det ikke være.

Ingenting kommer gratis, og om en vil ha noe, må en også kunne yte noe igjen.

Har også sett tilfeller (uten å nevne navn) der trådstarter ber om noe i sin første post, for så å fordufte helt uten noe slags form for tilbakemeldinger, der 1337-grafikerene her på forumet har lagt ned arbeid i å produsere og publisere noe de ikke engang får en tilbakemelding eller ett takkens ord for.

Nå går vel dette egentlig like mye på normal folkeskikk som på forumetikette.

Lenke til kommentar
hmm, har kommet en del "trenger logo" poster nå i det siste. liker det ikke helt. virker som om det ikke prøves selv..

Enig.

 

NÅ ER JEG DRIIIIT LEI!

:ermm:

før var det veldig mange forslag når det kom en "trenger logo" post.

Men nå er det nesten ingen...

Where did the spirit go??

Det var så gøy å se på alle de gode logoene, men nå er det ikke fler :cry::dontgetit:

Fordi før var det liksom litt mer internt osv. når folk regger seg på forumet bare for å komme inn her og forlange (nærmest) på arrogant vis at folk skal lage ett eller annet, blir det for teit. Forumet er til for å hjelpe hverandre, ikke arbeidsformidling eller lignende. Det er seff koselig av og til å hjelpe noen på den måten. Men som sagt "har logo, vil ha ny. Skal være 170 x400" er bare frekkt. Blir ikke noe hyggelig å hjelpe da...

hehe... jaja... Noen har det dårlig i jula..... Dårlig humør i alle fall...

Lenke til kommentar
hmm, har kommet en del "trenger logo" poster nå i det siste. liker det ikke helt. virker som om det ikke prøves selv..

Enig.

 

NÅ ER JEG DRIIIIT LEI!

:ermm:

før var det veldig mange forslag når det kom en "trenger logo" post.

Men nå er det nesten ingen...

Where did the spirit go??

Det var så gøy å se på alle de gode logoene, men nå er det ikke fler :cry::dontgetit:

Fordi før var det liksom litt mer internt osv. når folk regger seg på forumet bare for å komme inn her og forlange (nærmest) på arrogant vis at folk skal lage ett eller annet, blir det for teit. Forumet er til for å hjelpe hverandre, ikke arbeidsformidling eller lignende. Det er seff koselig av og til å hjelpe noen på den måten. Men som sagt "har logo, vil ha ny. Skal være 170 x400" er bare frekkt. Blir ikke noe hyggelig å hjelpe da...

hehe... jaja... Noen har det dårlig i jula..... Dårlig humør i alle fall...

Det er jo ikke spesielt dårlig humør, jeg må si at jeg er helt enig med han

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...