Gå til innhold

Trenger logo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja.... Kan ta all info'n med en gang...

sida mi heter stianWEB og adressa er stianWEB.tk (skal bli)

resten står jo over.

 

Altså

Størrelse: 150x70

Navn: stianWEB

Evt. adresse: stianWEB.tk

Design: Hvit,Svart,Grått

Alt står her...

Starta akuratt og lage siden så det er ikke stor og se

Nei ikke til Magazin.. Det var bare en elendig side vi måtte lage fordi vi hadde proskjekt på skolen. Det blei vellykket fremføring og karakter, så.....

Lenke til kommentar
Ja.... Kan ta all info'n med en gang...

sida mi heter stianWEB og adressa er stianWEB.tk (skal bli)

resten står jo over.

 

Altså

Størrelse: 150x70

Navn: stianWEB

Evt. adresse: stianWEB.tk

Design: Hvit,Svart,Grått

Alt står her...

Starta akuratt og lage siden så det er ikke stor og se

Nei ikke til Magazin.. Det var bare en elendig side vi måtte lage fordi vi hadde proskjekt på skolen. Det blei vellykket fremføring og karakter, så.....

kom like før jeg postet mitt så det ikke, men det hadde gjerne vært en ide å prøve litt selv først. lærer av det... :ermm:

Lenke til kommentar
hmm, har kommet en del "trenger logo" poster nå i det siste. liker det ikke helt. virker som om det ikke prøves selv..

 

Hehe... Jeg skjønner at dere er lei, men for og si det som det er (i mitt tilfelle). Så klarer jeg bare ikke å få noe godt ut av ps... :ermm:

Endret av Kim Spets
Lenke til kommentar

det du gjør da er å prøve, du kommer med et forslag, du får tips og forbedrer.. er lettere å få til noe bra med kommentarer fra andre.. give it a try, er ikke alle som gidder å lage headere her hele tiden..

 

men back to topic. vil anbefale PS (photoshop) har prøvd meg litt i PSP (paint shop pro) og fireworks mx, men har kommet til at photoshop er greiest.

Lenke til kommentar
hmm, har kommet en del "trenger logo" poster nå i det siste. liker det ikke helt. virker som om det ikke prøves selv..

Enig.

 

NÅ ER JEG DRIIIIT LEI!

:ermm:

før var det veldig mange forslag når det kom en "trenger logo" post.

Men nå er det nesten ingen...

Where did the spirit go??

Det var så gøy å se på alle de gode logoene, men nå er det ikke fler :cry::dontgetit:

Lenke til kommentar
hmm, har kommet en del "trenger logo" poster nå i det siste. liker det ikke helt. virker som om det ikke prøves selv..

Enig.

 

NÅ ER JEG DRIIIIT LEI!

:ermm:

før var det veldig mange forslag når det kom en "trenger logo" post.

Men nå er det nesten ingen...

Where did the spirit go??

Det var så gøy å se på alle de gode logoene, men nå er det ikke fler :cry::dontgetit:

joda greit å lage logo/banner prøver meg litt jeg og, men "har logo, men vil ha ny" stilen" er jeg ikke for. de som derimot bidrar med noe til forumet, må selvfølgelig også få hjelp.

Endret av Smidt
Lenke til kommentar
hmm, har kommet en del "trenger logo" poster nå i det siste. liker det ikke helt. virker som om det ikke prøves selv..

Enig.

 

NÅ ER JEG DRIIIIT LEI!

:ermm:

før var det veldig mange forslag når det kom en "trenger logo" post.

Men nå er det nesten ingen...

Where did the spirit go??

Det var så gøy å se på alle de gode logoene, men nå er det ikke fler :cry::dontgetit:

Fordi før var det liksom litt mer internt osv. når folk regger seg på forumet bare for å komme inn her og forlange (nærmest) på arrogant vis at folk skal lage ett eller annet, blir det for teit. Forumet er til for å hjelpe hverandre, ikke arbeidsformidling eller lignende. Det er seff koselig av og til å hjelpe noen på den måten. Men som sagt "har logo, vil ha ny. Skal være 170 x400" er bare frekkt. Blir ikke noe hyggelig å hjelpe da...

Lenke til kommentar
Fordi før var det liksom litt mer internt osv. når folk regger seg på forumet bare for å komme inn her og forlange (nærmest) på arrogant vis at folk skal lage ett eller annet, blir det for teit. Forumet er til for å hjelpe hverandre, ikke arbeidsformidling eller lignende. Det er seff koselig av og til å hjelpe noen på den måten. Men som sagt "har logo, vil ha ny. Skal være 170 x400" er bare frekkt. Blir ikke noe hyggelig å hjelpe da...

Som jeg skulle sagt det selv! :yes:

(Goddamn så mye smart du har på hjertet om dagen...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...