Gå til innhold

Tesla stuper på omdømmebarometer. Knuses av Volvo.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva gjør Kiwi feil??

 

Midt på treet er vel ikke helt feil for en butikk med slagord "Kjapt, trygt og billig"?

 

Get derimot havner omtrent som forventet og helt i tråd med egne erfaringer. Det er en grunn til at de ikke er aktive på sosiale medier...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Midt på treet er vel ikke helt feil for en butikk med slagord "Kjapt, trygt og billig"?

 

Get derimot havner omtrent som forventet og helt i tråd med egne erfaringer. Det er en grunn til at de ikke er aktive på sosiale medier...

Kanskje ansvarlig for sosiale medier sliter med internettforbindelsen? :p

Lenke til kommentar

De er en egen tråd av Get kunder som har ønsket og nå er med på testing av ny dekoder. Jeg er ikke en av dem, men tråden gir ikke godt inntrykk av Get.

Det kan du i grunn være glad for. Dårlig og manglende funksjonalitet, med overvåkning på toppen. Get har trødd kundebarometeret opp der solen sjeldent skinner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjøpte hus med Get innlagt. Tull med latency på linja hele tiden, teknikere som aldri fant ut av det (men kudos for at de faktisk prøvde etter beste evne å fikse problemet). Til slutt ble det Altibox, og har vel knapt opplevd nedetid eller noen problemer de siste 8 årene.

Lenke til kommentar

Hva gjør Kiwi feil?? ?

 

Kiwi eller andre daglivare butikker kan umulig toppe slike lister. Ikke fordi dem er spesielt dårlige men fordi opplevelsen er helt annerledes.

 

I butikker kan det forekomme at noe mat har blitt dårlig, trenger ikke være butikken sin skyld. Lang kø i kassa når alle skal handle samtidig, eller at folk opplever å ikke få hjelp når ansatte har fullt med ting å gjøre.

 

Pluss at folka som sitter i kassa har lange stressfulle dager med generelt dårlig lønn. Da sier det seg sjøl at man ikke får samme service som å stikke innom en Volvo eller Toyota forhandler..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kiwi eller andre daglivare butikker kan umulig toppe slike lister. Ikke fordi dem er spesielt dårlige men fordi opplevelsen er helt annerledes.

 

I butikker kan det forekomme at noe mat har blitt dårlig, trenger ikke være butikken sin skyld. Lang kø i kassa når alle skal handle samtidig, eller at folk opplever å ikke få hjelp når ansatte har fullt med ting å gjøre.

 

Pluss at folka som sitter i kassa har lange stressfulle dager med generelt dårlig lønn. Da sier det seg sjøl at man ikke får samme service som å stikke innom en Volvo eller Toyota forhandler..

Yep det å sammenligne ulike bransjer er jo helt meningsløst. Og undersøkelsen er ikke laget for det heller, selv om noen helt klart ikke later til å forstå dette.

 

Det viktige her blir jo Kiwi vs andre butikker, som at Meny er høyere på listen her, som ikke akkurat er noen overraskelse. Det hadde derimot vært ille om folk opplevde bedre service hos Kiwi, Coop Extra eller Rema 1000 enn Meny.

Endret av Lunaris
Lenke til kommentar

 

 

Hva gjør Kiwi feil?? ?

 

Hva gjør Tesla feil? ?

Tesla gikk på 10mnd fra å være spesielt godt anbefalt kjøp hos Consumer Reports i USA til å være et frarådet kjøp. Sannsynligvis ser vi en utjevning nå og resultatet er helt ok.

Nei, de mistet "anbefalt kjøp", de ble aldri satt til "frarådet". De aller fleste produktene har ikke "anbefalt kjøp".

Lenke til kommentar

Liste

Resultat: Bilforhandler

Selskap.

 

Hvilke er det målt på her , forhandler eller produsent/merke , eller begge ?

Volvo har f.eks Bilia, Autoservice, Bilbutikk1, Frydenbø, Jensen &Schele, Kverneland, Nardo m.fl.

 

Flere er forhandlere av flere merker som står på listene. Eks. så er Bilia forhandler av både Volvo, BMW og Ford.

Lenke til kommentar

Det er en egen tråd her inne, med Get kunder som har tilbudt seg å være med på testing av ny dekoder. Jeg er ikke en av dem, men tråden gir ikke godt inntrykk av Get.

Har du en lenke til denne tråden? Finner den ikke. 

Lenke til kommentar

Kjøpte hus med Get innlagt. Tull med latency på linja hele tiden, teknikere som aldri fant ut av det (men kudos for at de faktisk prøvde etter beste evne å fikse problemet). Til slutt ble det Altibox, og har vel knapt opplevd nedetid eller noen problemer de siste 8 årene.

Kan du fortelle litt om det?

Jeg fikk fiber fra GET, og har slitt med lagging og streamingproblemer nå i snart 2 år. Jeg har 100/100 linje og har hatt teknikere på besøk flere ganger. De sier alt ser bra ut, lav ping etc, og skylder på enhetene mine. Hvordan fant du ut av det?

Lenke til kommentar

 

Hva gjør Tesla feil? ?

 

Utlevering av Model 3 har gått langt fra smertefritt, samt vente mange mnd på service gir vel ikke akkurat top score...

Det var muligens ikke et sjakk-trekk å press ut 3000 biler i løpet av en drøy uke i slutten av mars?

Lenke til kommentar

Gleder meg til Tafjord i dag bytter fra Altibox til GET. Grunnlaget? Sikkert tjene mer på oss kunder:

"Kontrakten med Altibox går ut i mai. I den forbindelse inviterte vi Altibox og andre aktører til å komme med nye tilbud. Vi valgte Get fordi vi vil levere det beste til kundene våre." - Tafjord (https://www.tafjord.no/get)

Endret av filllip
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...