Gå til innhold

Half-Life 2 lanserings dato?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QqZexW9o
HL2 hadde trolig vært ute nå om ikke en viss hacker med fritidsproblemer stjelte kildekoden 2-3 dager før release og ga betakopi ut til hele verden.

En unnskyldning som de på VALVE brukte.

De ville ikke tape ansikt så kom opp med en dårlig dårlig unnskyldning. VALVE ¤%#"¤%

Lenke til kommentar
HL2 hadde trolig vært ute nå om ikke en viss hacker med fritidsproblemer stjelte kildekoden 2-3 dager før release og ga betakopi ut til hele verden.

En unnskyldning som de på VALVE brukte.

De ville ikke tape ansikt så kom opp med en dårlig dårlig unnskyldning. VALVE ¤%#"¤%

Ehm...hvis du har fulgt med så vet du at koden faktisk har blitt stjålet, siden den liger rundt på nettet. Argumenter mht. at Valve har sluppet det er bare tull, de har tapt hundrevis av millioner (milliarder?) på at koden er sluppet løs, og jeg tviler på at de ville gjøre noe så dumt med vilje. :yes:

Lenke til kommentar
QUOTE (DMPoWer @ 26/12/2003 : 10:39)

QUOTE (^Th0mas^ @ 24/12/2003 : 22:57)

HL2 hadde trolig vært ute nå om ikke en viss hacker med fritidsproblemer stjelte kildekoden 2-3 dager før release og ga betakopi ut til hele verden. 

 

 

En unnskyldning som de på VALVE brukte.

De ville ikke tape ansikt så kom opp med en dårlig dårlig unnskyldning. VALVE ¤%#"¤% 

 

 

Ehm...hvis du har fulgt med så vet du at koden faktisk har blitt stjålet, siden den liger rundt på nettet. Argumenter mht. at Valve har sluppet det er bare tull, de har tapt hundrevis av millioner (milliarder?) på at koden er sluppet løs, og jeg tviler på at de ville gjøre noe så dumt med vilje. 

 

men det er da vel alikevell en unskyldning valve kunne bruke, er det ikke? dårlig eller god er en annen ting.

 

har lest på nett, at spillet var langt fra ferdig, laAngt.... (rykter er da rykter, men det er det eneste en har av info uansett rundt dette, slik jeg ser det kommer valve met ytterst lite)

Lenke til kommentar
HL2 hadde trolig vært ute nå om ikke en viss hacker med fritidsproblemer stjelte kildekoden 2-3 dager før release og ga betakopi ut til hele verden.

Det du sier her blir litt feil. Alt VALVE hadde da Betareleasen ble stjålet av hackeren var denne BETAen. Ingen fullstendige brett masse bugs og tonnevis med feil. Jeg har selv spilt betaen hos en kompis og det jeg så var et ufullstendig spill som trenger ihvertfall et halvt år til før det er ferdig. Så det at betan ble stjålet av hackeren er nesten bra for valve fordi da kan de si det blir utsatt og de får mer tid på seg til å fullføre sitt uferdige prosjekt. VALVE visste hele tiden at de ikke ville bli ferdig med HL2 til September release og jule release. Nå er det april men det er bare å vente å se om de har kommet vekk fra betastadiet da.

Lenke til kommentar
Tror ikke det kommer før høsten 04 jeg  :no:

:wow: Ikke si sånn da... :cry:

 

Noe jeg lurer på/ har lurt på lenge.

 

Kan jeg få bli admin her inne? Har lenge interessert meg for dette forumet.

Og mener jeg kunne gjort en god jobb. :)

Litt offtopic men.. ;)

vel.. hvis jeg var admin her, ville jeg DEFINITIFT ikke "ansette" en som spør om noe sånt midt i en tråd, totalt offentlig, totalt off topic, istedet for å spørre en moderator/admin.

Veldig offtopic dette, men prøver alikvel.

Sendte for en stund tilbake en forespørsel om dette, men fikk aldri svar.

Derfor er vel sannsyneligheten større for at dem ser spørsmålet mitt her.

Lenke til kommentar
slik jeg har forstått det, var det de viste på E3 messen, hva de hadde.

 

og ikke det engang.... om ikke valve kan avbekrefte det tror jeg på hva jeg har lest, om at en del av hva som ble sagt på E3 var løgn, bla. hvordan spillet var bygget opp (scripting og slik)

De brettene de viste på E3 var noen av brettene som finnes på Hl2 betaen. Det er mange andre brett men disse er komplett ufullstendige og ingen missions eller storylines er lagt til. Storylines og missions tar jo lang tid å lage i et spill. New Game funksjonen fungerer heller ikke man kan bare create server å spille derifra. De de hadde på E3 var desverre alt de hadde da!

Lenke til kommentar
slik jeg har forstått det, var det de viste på E3 messen, hva de hadde.

 

og ikke det engang.... om ikke valve kan avbekrefte det tror jeg på hva jeg har lest, om at en del av hva som ble sagt på E3 var løgn, bla. hvordan spillet var bygget opp (scripting og slik)

Den såkalte betaen er den samme builden som Valve brukte på E3 messen, altså en veldig gammel build. Å si at det var alt de hadde er jo bare tull, like mye tull å tro at de ikke har arbeidet på mange mange måneder (kanskje et år tilogmed).

 

edit: og det er ikke en beta, men i beste fall en alpha ;)

Endret av SBS
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
Ehm...hvis du har fulgt med så vet du at koden faktisk har blitt stjålet, siden den liger rundt på nettet. Argumenter mht. at Valve har sluppet det er bare tull, de har tapt hundrevis av millioner (milliarder?) på at koden er sluppet løs, og jeg tviler på at de ville gjøre noe så dumt med vilje.  :yes:

Joda har fulgt med og jeg vet den ble stjålet. Men det jeg ville få fram at spillet aldri hadde vært ferdig, hvis den ikke hadde blitt stjålet, til tidsfristen som Valve hadde satt selv. Og det var denne høsten som gikk. At Valve brukte den stjålne source'en som unnskyldning var altfor "low" selv for Valve

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd alphaen, og ja det er en alpha, den er garantert PRE e3. Det virker som den er satt sammen av forskjellige builder, alle fra før messen. Og den datoen som står i spiller og "3 days til launch" saken er jo helt klart fake. Med kildekoden og spillet kan man forandre en god del for å sette Valve i dårlig lys. Synd så mange tviler på de. Dette minner meg om en viss historie i Bibelen. Tvilere, dere vil bli straffet ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...