Lch Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Nekter jeg å tro inntil jeg står med det i handa. Ditto. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Gleder meg sinnsykt til modsene! Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 I expected April; according to a forum member a source at ATI leaked the release date of HL2 as the 24th feb 2004, this came about as ATI wanted to pin down valve for the date so they know when they can package there high end cards with the game. Green-Pilgrim from our forums got the info from SKY'S Gamesville programme and there not normally wrong with there PC news. Fra Guru3D. Også er det på'n igjen da! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 btw, elsker siggen din snake Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 btw, elsker siggen din snake Takk! God jul alle sammen! Half-Life 2 skulle vært under treet mitt nå. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 HL2 hadde trolig vært ute nå om ikke en viss hacker med fritidsproblemer stjelte kildekoden 2-3 dager før release og ga betakopi ut til hele verden. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Mye blir egentlig portoen på spillet om jeg bruker denne slippen som fulgte med XT korta? Må jo sendes helt fra USA... Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Mye blir egentlig portoen på spillet om jeg bruker denne slippen som fulgte med XT korta? Må jo sendes helt fra USA... Du kan laste det ned også da. Men det er mulig at regninga på den tiden du bruker på det blir større enn hvis du får det sendt fra over there. Hvis du har ISDN da. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Tror jeg dropper lappen og heller kjøper spillet i butikken. Kanskje det er noen med kjapp linje som vil kjøpe slippen fra meg. Lenke til kommentar
jackson Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Gleder meg som en unge til og få vite historia. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Tror ikke det kommer før høsten 04 jeg Lenke til kommentar
jackson Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Tror ikke det kommer før høsten 04 jeg Ikke si sånn da... Noe jeg lurer på/ har lurt på lenge. Kan jeg få bli admin her inne? Har lenge interessert meg for dette forumet. Og mener jeg kunne gjort en god jobb. Litt offtopic men.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Det har vært ganske utrolige høye forventninger til HalfLife 2 og Doom III i et år nå. Frykter dere ikke at det kan bli for mye hypet og dermed bli en aldri så liten skuffelse når de først kommer? Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Det blir utsatt til 2005. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Vet dere om de planlegger CS mod til HL 2? Lenke til kommentar
Whirush Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Det kan umulig ta like lang tid som Duke Nukem Forever uansett Lurer på om det spillet noengang vil bli lansert.. Hvor lenge har det vært i produksjon? 7 år? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 HL2 hadde trolig vært ute nå om ikke en viss hacker med fritidsproblemer stjelte kildekoden 2-3 dager før release og ga betakopi ut til hele verden. bullshit!!!! Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Tror ikke det kommer før høsten 04 jeg Ikke si sånn da... Noe jeg lurer på/ har lurt på lenge. Kan jeg få bli admin her inne? Har lenge interessert meg for dette forumet. Og mener jeg kunne gjort en god jobb. Litt offtopic men.. vel.. hvis jeg var admin her, ville jeg DEFINITIFT ikke "ansette" en som spør om noe sånt midt i en tråd, totalt offentlig, totalt off topic, istedet for å spørre en moderator/admin. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Og mener jeg kunne gjort en god jobb. Tviler på at de ansetter alle som spør Første intrykk via å spørre midt i en tråd er ikke særlig bra heller, og kanskje flere innlegg hadde vært en fordel ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå