Gå til innhold

I dag fikk vi Get istedenfor Altibox sliter.

Anbefalte innlegg

I dag ble vi tvangsflyttet over til Get fra Altiboks sliter med at jeg mister Internett 2-3 ganger i timen hastigheten er 1/3 av hva vi hadde.

Finnes det software som logger dette så jeg har dokumentasjon på det så jeg kan betale 1/3 av regningen.

Jeg hadde 150\ Mbit begge veier med Altiboks med Get ligger jeg mellom 50-80 opp og 60-90 ned.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt store problemer med get i blokka mi å. Ikke noe problem med hastigheten. Men den sliter innimellom med å etablere nye forbindelser, og bruker veldig lang tid, og tidvis feiler med å gjøre det selv om andre allerede etablerte forbindelser fungerer som de skal på den hastigheten de skal.

De nekter selv for disse problemene.

Og det er heller ikke helt tiden, det er periodisk. Og de nekter for det selv om jeg sitter med de på tlf når problemet inntreffer.

Lenke til kommentar

Har hatt Get når jeg bodde i en blokk, i Oslo (mange år siden).. Hastigheten var grei på dagtid, når alle var på jobb.

Men, på kveldstid, når alle kom heim. Når alle skulle surfe på nett og se på TV via kabel (internett og tv via kabel) samtidig. Da sank hastigheten noe sinnsykt.

Get ville ikke sende tekniker på kveldstid når problemmet oppstod. Dem ville kun sende tekniker på dagtid, men hva hjelper det når ikke problemmet oppstår på dagtid.

Endret av spetter
Lenke til kommentar

Dette lover ikke helt bra. Her skal det byttes i løpet av kommende ukene og dagens kundebarometer som viser Get på bunn var ikke hyggelig lesning. Snakker om å få følelsen av å bytte til det dårligste i landet. Parabolen min går ingen steder med det første ihvertall. 

Lenke til kommentar

Hvorfor ble dere tvangsflyttet til Get? Bare så jeg vet om det samme skjer her. Altibox har gjort internett og HD TV til en greie uten issues.

Er kanskje noe sånt som dette?

https://www.smp.no/nyheter/2018/06/27/Tafjord-g%C3%A5r-fra-Altibox-til-Get-17015421.ece

Ikke forstår jeg hva som fører til slikt...

Men føler meg trygg på at min fiberleverandør ikke drar et sånt stunt, da sier jeg opp hele greia.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Der har du saken ja. Uforståelig å bytte fra beste i klassen til den desidert dårligste.

Det bare komisk å nå lese på Tafjords sider og på epostene vi får om den kommende endringen, når de sier "Vi valgte 

Get fordi vi vil levere det beste til kundene våre."

Men for helvete, nå kommer dere jo antakelig til å levere det dårligste!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...