TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. mai 2019 Del Skrevet 7. mai 2019 (endret) Denne leken fungerer helt prikk lik "Nytt på Nytt leken -v2-", det er fortsatt tre ord vi skal sette sammen her også. Men her skal man komme med to nye ord vær. For å bruke den tredje orde da må man se på h*n som er to hakk over deg sine ord. Ser leken okei ut? I denne leken må to personer starte leken. Jeg kommer på to ord og den under meg må også komme på to ord, for å kunne få en start. Da starter vi: Kondom Ytringsfrihet Endret 7. mai 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2019 Ytringsfrihetkondomviskelær, rett til å snakke om kondomen skal også bli til en viskelær. Groteskt Hundehår Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 8. mai 2019 Del Skrevet 8. mai 2019 Grotesktplastposetull - miljøforkjemperne er nå så frustrerte at hvis de oppdager folk med plasposter i stedet for handlenett, så kommer de til å gå til angrep med fysisk makt, som vil ende i et groteskt oppgjør. Smørøyet Tøyenbadet Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2019 (endret) Nå er jeg litt usikker om hvordan vi skal gjøre dette. Spre-M siste sitat lagde han ikke ordet. Sier ingen ting om det er galt å gjøre det. Hvordan mener dere hvordan vi skal gå frem... ...anen vær sitat så kommer en person med kun to nye ord? Da blir det nye ord hele tiden,sånn den under deg skal lage av. ...eller lage et nytt ord i vær sitat? To av ordene gjentar seg. Endret 8. mai 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2019 Så stille det ble her da? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2019 (endret) Grotesktplastposetull - miljøforkjemperne er nå så frustrerte at hvis de oppdager folk med plasposter i stedet for handlenett, så kommer de til å gå til angrep med fysisk makt, som vil ende i et groteskt oppgjør. Smørøyet Tøyenbadet Det er greit, siden ingen svarer. Da kan vi godt gjøre det sånn at vi kommer med kun to nye ord annen vær sitatt. Når det er sagt, da må jeg komme på to nye ord. Bragd Løype Endret 9. mai 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 9. mai 2019 Del Skrevet 9. mai 2019 (endret) Moderatormelding Denne tråden er nesten helt lik den forrige, det holder med en slik lek. Stenges. Tilbakemeldinger tas på PM eller i tilbakemeldinger-kategorien. Endret 9. mai 2019 av Uderzo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg