Mangelfull Skrevet 7. mai 2019 Del Skrevet 7. mai 2019 (endret) Hei! Blir utrolig irritert. Har lest meg opp på dette ganske lenge nå, men hver gang jeg begynner å gjøre de oppgavene vi får tildelt, så kan jeg med hånda på hjerte si at de oppgavene ikke gir mening. Enten er jeg dum, eller så vet jeg ikke. Her er en oppgave: Oppgave med tredeloppgaver: 1. 2. 3. Tabell(ekstrainfo) Min metode: Fasit: Gir jo INGEN mening at fasiten er slik på oppgave A. Kan jo føre inn samme modell, farge, og år på ulik VIN nummer.... Endret 7. mai 2019 av Mangelfull Lenke til kommentar
PopcornFest Skrevet 7. mai 2019 Del Skrevet 7. mai 2019 Eksempel på data som kan føres inn.. her snakker vi om en flink bilselger som klarer å selge samme bil mange ganger 1 Lenke til kommentar
Mangelfull Skrevet 7. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2019 Eksempel på data som kan føres inn.. her snakker vi om en flink bilselger som klarer å selge samme bil mange ganger Tror det bare er et eksempel, og ikke skal leses på den måten(heldigvis! ) Ble nesten litt bekymret og begynte å tvile på min virkelighetsforståelse. Heldigvis er det ikke mine svar det er noe galt med! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå